۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
ساماندهی بیش از ۳۰۰ هزار پرسنل شهرداری‌های کشور با مصوبه برنامه هفتم
عضو هیات رئیسه مجلس مطرح کرد

ساماندهی بیش از ۳۰۰ هزار پرسنل شهرداری‌های کشور با مصوبه برنامه هفتم

عضو هیات رئیسه مجلس گفـت: در جریان بررسی برنامه هفتم توسعه، نظام جامع مدیریت منابع انسانی شهرداری ها را به تصویب رساندیم که بر اساس آن بیش از ۳۰۰ هزار نفر از پرسنل شهرداری‌های کشور ساماندهی می‌شوند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مجتبی یوسفی، با اشاره به مصوبه مجلس در خصوص نظام اداری استخدامی شهرداری‌ها، گفت: در جریان بررسی برنامه هفتم توسعه، نظام جامع مدیریت منابع انسانی شهرداری ها را به تصویب رساندیم تا وضعیت پرسنل شهرداری‌های کشور و وضعیت استخدامی آنها بهبود پیدا کند.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه بیش از ۱۴۰۰ شهر در کشور داریم که بیش از ۳۰۰ هزار نفر در شهرداری‌های آن مشغول خدمت‌رسانی هستند، اظهار کرد: هم اکنون در میان تمام شهرهای کشور تنها شهر تهران است که آیین نامه اداری و استخدامی دارد. از این رو با هدف ساماندهی نیروهای شهرداری‌ها، جلوگیری از استخدام بی رویه و بهبود معیشت شاغلان و بازنشستگان مصوبه نظام جامع مدیریت منابع انسانی شهرداری ها را به تصویب رساندیم.

عضو هیات رئیسه مجلس اضافه کرد: در برنامه هفتم توسعه همچنین طی مصوبه ای شغل آتش نشانی را جز مشاغل سخت و زیان آور لحاظ کردیم.

کد خبر: ۲۵۸٬۱۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha