۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
XAUUSD و محدوده مناسب جهت ورود
تحلیل تکنیکال انس طلا؛

XAUUSD و محدوده مناسب جهت ورود

قیراطی کارشناس بازارهای مالی گفت: محدوده ۱۹۸۵ دلار می‌تواند مناسب جهت خرید انس طلا باشد کما اینکه مقاومت های پیش روی آن ۲۰۰۰، ۲۰۱۲، ۲۰۱۵، ۲۰۲۲ و ۲۰۲۵ دلار وجود است.

سمیه شوریابی؛ بازار: امیدرضا قیراطی کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در تحلیل انس طلا (Xauusd)، تشریح کرد: در تحلیل قبلی که از انس طلا ارائه شده بود پیش بینی شد که روند انس طلا صعودی می باشد و این اتفاق نیز افتاده است.

XAUUSD و محدوده مناسب جهت ورود

قیراطی با تأکید بر اینکه انس طلا (xauusd) خط روند نزولی خود را شکسته است، اظهار داشت: انس طلا در حال حرکت به سمت بالا است و احتمالاً در محدوده ۱۹۸۵ دلار با پولبک همراه باشد و بعد از آن دوباره به سمت بالا حرکت نماید، در این هفته استوک در محدوده ۸۰ تا ۱۰۰ قرار می گیرد کما اینکه می‌توان از بای (Buy) آن استفاده کرد، انس طلا از لحاظ ایچیموکو نیز در بالای ابر قرار گرفته و از نظر RSI در حال حرکت به سمت بالا می باشد ضمن اینکه طی دو هفته دیگر انس طلا روند نزولی به خود خواهد گرفت و به سمت پایین خواهد آمد.

این تحلیلگر بازارهای مالی با بیان اینکه محدوده ۱۹۸۵ دلار می‌تواند مناسب جهت ورود باشد مقاومت های انس طلا را ۲۰۰۰، ۲۰۱۲، ۲۰۱۵، ۲۰۲۲ و ۲۰۲۵ دانست که می‌تواند با واکنش همراه باشد.

کد خبر: ۲۵۸٬۰۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha