۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
شیوه‌نامه اجرایی یکپارچه‌سازی و تجمیع اراضی کشاورزی اصلاح و به‌روزرسانی می‌شود
رییس سازمان امور اراضی کشور:

شیوه‌نامه اجرایی یکپارچه‌سازی و تجمیع اراضی کشاورزی اصلاح و به‌روزرسانی می‌شود

رییس سازمان امور اراضی کشور بر اصلاح و به‌روزرسانی شیوه‌نامه اجرایی یکپارچه‌سازی و تجمیع اراضی کشاورزی تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های موجود در وزارت جهاد کشاورزی برای اجرای این طرح استفاده شود.

به گزارش بازار، رضا افلاطونی در نشست بررسی شیوه‌نامه اجرایی یکپارچه‌سازی و تجمیع اراضی کشاورزی افزود: لازم است کارشناسان دفتر یکپارچگی و بهره‌وری اراضی سازمان برای مناطق پایلوت این طرح در استان‌ها معرفی و در منطقه حاضر شوند و جلساتی را با کشاورزان و بهره‌برداران برگزار و شرایط هر منطقه را ارزیابی کنند تا نوع پروژه برای هر منطقه مشخص شود و با بررسی دقیق منطقه بهترین نوع نظام بهره‌برداری در آن پایلوت را معرفی کنند.

رییس سازمان امور اراضی کشور اظهار داشت: شیوه‌نامه اجرایی یکپارچه‌سازی و تجمیع اراضی کشاورزی باید اصلاح و به‌روزرسانی و تعداد قطعات، مساحت قطعات، نوع منبع آب، نوع سند و نظام فعلی بهره‌برداری در آن مشخص شود تا کارگروه شهرستان بتواند براساس آن بهترین نوع اجرای پروژه را مشخص کند.

افلاطونی بیان‌داشت: امکانات لازم برای اجرای این طرح در وزارت جهاد کشاورزی وجود دارد، در این راستا باید از ظرفیت رؤسای سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها استفاده شود، وظایف سازمان‌های مختلف وابسته به وزارت جهاد کشاورزی در این شیوه‌نامه مشخص شده و از ظرفیت‌های موجود در این سازمان‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر: ۲۵۷٬۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha