۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
طرح ملی یسنا برای حمایت از ۲۷ هزار مادر
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد

طرح ملی یسنا برای حمایت از ۲۷ هزار مادر

مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در اولین گام اجرای طرح یسنا، ۲۷ هزار مادر دارای فرزند زیر دو سال تحت حمایت قرار می گیرند.

به گزارش بازار، صولت مرتضوی در مراسم تفاهنامه طرح ملی یسنا گفت: این طرح در راستای اجرای ماده ۲۴ قانون اساسی به منظورحمایت مادران شیرده و دارای فرزند زیر دو سال اجرا می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در گام نخست، این طرح در ۸ استان کم برخوردار کشور برای مادرانی که در دهک یک هستند اجرا خواهد شد.

مرتضوی بودجه پیش بینی شده برای طرح یسنا را در گام اول ۱۱۰ میلیارد تومان برای ۲۷ هزار مادر در دهک‌های اول حمایتی اعلام کرد.

وی افزود: بودجه پیش بینی شده برای اجرای طرح، با مشارکت وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی، بنیاد برکت رضوی، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد ۱۵ خرداد خواهد شد.

مرتضوی افزود: در گام نخست، این طرح در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کهگیلیویه و بویر احمد، لرستان، گلستان و هرمزگان اجرا خواهد شد.

در اجرای طرح ملی یسنا، ماهانه مبلغ ۴۰۰ هزارتومان به حساب سرپرست خانوار و به منظور تامین بسته غذایی به صورت کالا برگ اختصاص خواهد یافت.

کد خبر: ۲۵۷٬۹۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha