۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
راه اندازی سامانه شناسایی بیکاران تا پایان سال
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون اعلام کرد

راه اندازی سامانه شناسایی بیکاران تا پایان سال

کریمی، معاون اشتغال وزارت تعاون گفت: با ۷۴ دستگاه وارد مبادله اطلاعات شدیم که از ۵۱ دستگاه تاکنون اطلاعات لازم دریافت شده و تا قبل از پایان سال سامانه شناسایی بیکاران راه اندازی خواهد شد.

به گزارش بازار، محمود کریمی بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سامانه نظام جامع اطلاعات بازار کار جزو اسناد بالادستی نظام و از وظایف وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است.

وی افزود: راه اندازی این پایگاه اطلاعاتی ۱۲ سال بر زمین مانده بود که در دولت سیزدهم موفق شدیم این کار را اجرایی کنیم و اکنون همه زیر ساخت‌های فیزیکی، سخت افزاری و نرم افزاری آن تکمیل شده است.

کریمی گفت: با ۷۴ دستگاه وارد مبادله اطلاعات شدیم که از ۵۱ دستگاه تاکنون اطلاعات لازم دریافت شده و تا قبل از پایان سال این سامانه راه اندازی خواهد شد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سامانه نظام جامع اطلاعات بازار کار، سامانه‌ای برای شناسایی بیکاران است که بر اساس مبادله اطلاعاتی که میان دستگاه‌ها ایجاد خواهد شد در لحظه قابل شناسایی است که چه شخصی در شرایط بیکاری قرار دارد.

وی با بیان اینکه استفاده از این سامانه می‌تواند سیاست‌های اشتغالی در بازار کار را دقیق‌تر کند گفت: اکنون اگر آماری از جمعیت بیکار کشور داریم برآورد است و مشخص نیست چه کسانی هستند که با استفاده از این سامانه دقیق‌تر خواهد شد و سیاست‌های دولت هم با این شیوه دقیق‌تر می‌شود.

کد خبر: ۲۵۷٬۹۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • اصی IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      0 0
      شما رو به وجدانهای بیدار قسمتون میدم توو فکر معلولین متاهل بی کار باشید هر جا که میرم هیچ فایده ای ندارع فقط پار تیییی
    • عبدالواحد حق طلب IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      0 0
      بسمه تعالی باسلام خدمت همه مسولان مقام عالی کشور موضوع استخدام وتبدیل وضعیت شغلی بنده و نیرو های طرحی جهاد کشاورزی استان سیستان بلوچستان که از سال 1394/1/1در مراکز های خدمات ترویج جهادکشاورزی استان سیستان بلوچستان بصورت طرحی بکار گرفته شده ام متاسفانه با کمترین حقوق شش میلیون تومان و بدون مزایای اکنون با تاخیر چندین ماهه حقوق پرداخت می گردد اکنون هزینه‌های جاری زندگی بیشتر از حقوق بنده است که بازنگری در معیشت نیروهای طرحی جهاد کشاورزی استان سیستان بلوچستان انجام گیرد لذا تبدیل وضعیت این نیروهای قشر یاد شده پایین جامعه کارگری هستند اقدمات لازم را مبذول فرمایید تبدیل وضعیت نیروهای طرحی جهاد کشاورزی استان سیستان بلوچستان یک امر ضروریست به فرمایشات مقام معظم رهبری کسی که مردم را از آینده ناامید کند به نفع دشمن کار می کند فرمایشات مقام معظم رهبری را جدی بگیرید باتشکر