۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
خروج بیش از یک میلیارد دلار دارایی رمزارزی مشتریان صرافی بایننس طی ۲۴ ساعت!

خروج بیش از یک میلیارد دلار دارایی رمزارزی مشتریان صرافی بایننس طی ۲۴ ساعت!

در پی تشدید اختلاف میان صرافی بایننس و دادستانی فدرال آمریکا در خصوص پرونده پولشویی این صرافی، خبرگزاری CNBC از خروج بیش از یک میلیارد دلار رمزارز از بایننس توسط کاربران خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ در پی تشدید اختلاف میان صرافی بایننس و دادستانی فدرال آمریکا در خصوص پرونده پولشویی این صرافی، خبرگزاری CNBC از خروج بیش از یک میلیارد دلار رمزارز از بایننس توسط کاربران خبر داد.

در حالیکه پیشتر دادستانی فدرال از توافق ضمنی بر سر پرداخت ۴.۳ میلیارد دلار از سوی باننس به دولت آمریکا خبر داده بود؛ اکنون موسسه تحقیقات بلاکچین «نانسن» گزارش داده که تنها طی ۲۴ ساعت گذشته، مشتریان بایننس بیش از یک میلیارد دلار رمزارز شامل بیت کوین و آلتکوین های مختلف از این صرافی اقدام نموده اند.

از سوی دیگر، «چانگ پنگ ژائو» با انتشار پیامی توئیتری تهدید کرده که در صورت فروپاشی صرافی بایننس، خطر فروپاشی تمامی بازار رمزارزها وجود دارد. برخی خبرهای دیگر نیز حاکی از احتمال استعفای وی از سمت مدیر عاملی صرافی بایننس است؛ خبرهایی که هنوز از سوی بایننس تایید یا تکذیب نشده اند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نیز با انتشار بیانیه ای در خصوص اتهامات بایننس اعلام کرده که این صرافی دستکم ۱۳ مورد تخلف مالی را مرتکب شده که دادخواست لازم برای رسیدگی به آنها در دادگاه فدرال آمریکا تنظیم شده است.

در پس انتشار خبرهای مذکور، ارزش رمزارز بومی صرافی بایننس یعنی BNB طی ۲۴ ساعت بیش از ۸ درصد ریزش را تجربه کرده است.

کد خبر: ۲۵۷٬۸۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha