۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
سایت اکسپرتاپ مجری و مشاور تخصصی مهاجرت به کانادا

سایت اکسپرتاپ مجری و مشاور تخصصی مهاجرت به کانادا

یقیناً علاوه بر اقتصاد پیشرفته، آب و هوای خوب، روش‌های مهاجرت پذیری ساده، متنوع و آسان، اینکه بدانید کانادا اولین اولویت ایرانیان برای مهاجرت به شمار می‌آید در انتخاب شما برای کشور مقصد تأثیرگذار است.

بازار: یقیناً علاوه بر اقتصاد پیشرفته، آب و هوای خوب، روش‌های مهاجرت پذیری ساده، متنوع و آسان، اینکه بدانید کانادا اولین اولویت ایرانیان برای مهاجرت به شمار می‌آید در انتخاب شما برای کشور مقصد تأثیرگذار است. در حال حاضر کانادا، به‌عنوان بزرگترین کشور دنیا پس از روسیه و به عنوان یکی از کشورهای پیشرفته و صنعتی جهان و عضو گروه G۸، به خانه دوم ایرانیان جویای خوشبختی در آن سوی مرزها تبدیل شده است. اگر شما هم می‌خواهید همانند دیگر ایرانیان موفق مقیم کانادا در قطب اقتصاد دنیا، مشغول به کار شوید برای مهاجرت کاری به کانادا روش‌های متنوعی نظیر اخذ ویزای استارتاپ کانادا، جاب آفر کانادا، برنامه اکسپرس اینتری و ویزای خوداشتغالی پیش روی شماست.

حال سؤال اینجاست که از میان روش‌های متنوع اخذ ویزا کاری کانادا کدام روش مناسب‌تر است؟ کدام روش کم‌هزینه‌تر اما مطمئن‌تر است؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان برای انتخاب برترین روش مهاجرت به کانادا اکسپرتاپ انتخابی ایدئال است. موسسه مهاجرتی اکسپرتاپ با سال‌ها تجربه موفق در زمینه اخذ انواع ویزا، فرصت کار و زندگی در یکی از بهترین کشورهای قاره آمریکا را برای شما فراهم می‌نماید.

مهاجرت به کانادا؛ معرفی بهترین روش‌های مهاجرت ۲۰۲۴

پس از انتخاب کانادا در جایگاه کشور مقصد، بررسی بهترین روش‌های مهاجرت در سال جدید میلادی یک چالش اساسی به شمار می‌آید. درست است که روش‌های مهاجرت به این کشور کم نیستند اما آنچه خودنمایی می‌کند، نتیجه حاصل از آن روش خواهد بود. تجزیه و تحلیل مهاجرت کاری به کانادا به عنوان یکی از مؤثرترین روش‌های اخذ اقامت از عهده موسسه اکسپرتاپ که بهترین مجری دریافت اقامت کانادا به حساب می‌آید، برخواهد آمد. صفر تا صد به دست آوردن جاب آفر یا استارتاپ که از دیگر روش‌های پرطرفدار پذیرش کانادا در سال ۲۰۲۴ هستند، هفت‌خوان رستمی است که گره آن به دست یک شرکت متخصص به امور مهاجرت به کانادا باز می‌شود.

ویزا کاری کانادا [۲۰۲۴] و شرایط مهاجرت کاری به کانادا

کشور ثروتمند کانادا با داشتن بیشترین تولیدی‌های جهان، دارای یک فرمول اقتصادی قوی و مملو از موقعیت‌های شغلی است. به همین دلیل مهاجرت به کانادا بیشتر از طریق اخذ ویزای کاری صورت می‌گیرد. زندگی در کانادا امری محال و غیرممکن نیست به شرط آنکه غنی از اطلاعات باشید و کلید ورود به دروازه کانادا که اکسپرتاپ (با کوله‌باری از پرونده‌های درخشان است) را داشته باشید. ویزای کاری کانادا به دو نوع موقت و دائمی تقسیم می‌شود. مهاجر معمولاً با بهره‌گیری از مشاوره متخصصان حوزه مهاجرت، اقدام به اخذ ویزای موقت که اعتبار ۲ ساله دارد می‌نماید. سپس با داشتن زمان لازم و استفاده از برنامه‌های اکسپرس اینتری (Express Entry) به جمع‌آوری امتیازات مربوط به سن، میزان تحصیلات، شغل و مدرک زبان می‌پردازد. در این بخش شرکت مهاجرتی شما قادر خواهد بود با بالا بردن امتیازهای شما، فرآیند دریافت ویزا را تسریع کند که این مهم فقط از عهده یک تیم مشاوره حرفه‌ای برمی‌آید.

جاب آفر کانادا [۲۰۲۴] + راهنمای جامع هرآنچه باید بدانید

یکی از راه‌های مهاجرت به کانادا که از طریق خدمات بی‌نظیر اکسپرتاپ سریع‌تر به نتیجه می‌رسد، جاب آفر کانادا است. Job Offer همان پیشنهادات کاری و دعوت‌نامه‌هایی است که از یک کارفرمای کانادایی ارسال می‌گردد. در این راه مهاجرتی، قوانینی وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تمام وقت بودن شغل مورد نظر، دائمی بودن کار و دارا بودن مجوز LMIA از طرف کارفرما را یاد کرد. نکته جالب این‌که در این مسیر کم بودن نمره زبان خدشه‌ای به روند مراحل وارد نمی‌کند (مشکلی که بسیاری از افراد درگیر آن هستند!). موسسه‌ای که مشاور شما در مسیر پر پیچ و خم مهاجرت است، نقش مهمی در کوتاه کردن زمان دریافت این ویزا دارد. اکسپرتاپ همان‌طورکه از نام آن نیز معلوم می‌شود، کارشناس زبده مهاجرت به کانادا (به خصوص از طریق جاب آفر) است که سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در این زمینه داشته و پرونده‌های موفق متعددی دارد. در سایت این مجموعه، شرایط و نکات جاب آفر در سال ۲۰۲۴ قید شده است.

ویزای استارتاپ کانادا [۲۰۲۴] + شرایط، مراحل و تمام هزینه‌ها

شاید یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارتاپ باشد که به آن کم لطفی شده است! زیرا به دلیل اطلاعات کم مهاجران درباره این گزینه، مزایای آن نیز کمتر مشخص می‌شود. ایده‌پردازان قوی و دارندگان موقعیت ایجاد کسب و کار موفق و افراد خوش فکر، در این کشور از کاندیداهای ویزای استارتاپ کانادا به شمار می‌آیند. تصمیم دولت کانادا به اعطای ویزا و اقامت به مهاجرانی که ذهن خلاق و متفکر برای ایجاد فرصت‌های شغلی و تجاری دارند، سبب شد این ویزا به یک پلن عالی برای مهاجران تبدیل شود. افرادی که گمان می‌کنند شرایط استفاده از این ویزا با ارائه ایده‌های شگفت‌انگیز را دارند، می‌توانند توسط مشورت با گروه مشاوران اکسپرتاپ شانس خود برای اقامت را چندین برابر کنند. همه ساله تغییراتی هرچند اندک توسط دولت کانادا در ماهیت انواع ویزا به وجود می‌آید. تیم اکسپرتاپ با اشراف کامل بر تغییرات و شرایط موجود، همراه مطمئن این مسیر پرچالش است.

مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا در اکسپرتاپ

ایرانیان پس از انتخاب کانادا به عنوان محلی برای اقامت دائم، وارد مرحله جدیدی از زندگی می‌شوند که با وجود تمام مزایا و فرصت‌های جذاب، مسیری پر ‌پیچ و خم و سرشار از ابهام، بایدها و نبایدها، دلهره‌های جدایی از وطن، خانواده و ناآشنا بودن با شرایط جدید خواهد بود. در چنین مسیری، دانستن اینکه یک مشاور تمام عیار همه چالش‌های مهاجرت به کانادا را به اصطلاح چون کف دست می‌شناسد، ضمن اینکه به متقاضی مهاجرت، دلگرمی و قوت قلب می‌دهد، قفل‌های راه را باز می‌کند تا او را بدون هیچ سردرگمی به مقصد برساند. اکسپرتاپ حامی و همراه مهاجران و برند متخصص نام‌آشنای مسیر مهاجرت به کشور کانادا است. یکی از خدمات مهمی که ما در اکسپرتاپ به شما ارائه می‌دهیم مشاوره رایگان است که بدون دغدغه پرداخت هزینه‌های هنگفت، بتوانید با خیالی آسوده اقدام به انجام کارهای مهاجرت نمایید.

مهاجرت به کانادا با اکسپرتاپ، مطمئن، آسان و کم‌هزینه

کمال طلبی و میل به پیشرفت و ارتقاء سطح زندگی در میان ایرانیان، منجر به افزایش مهاجرت و به خصوص تصمیم به اخذ اقامت دائم کشوری چون کانادا شده است. با این حساب برای سپردن سرمایه خود برای تبدیل آن به شرایط زندگی در کشوری دیگر دسترسی به کار بلدان این مسیر واجب و ضروری خواهد بود.

اکسپرتاپ موسسه مهاجرتی است که مشاوران زبده‌ای در آن هستند که اطلاعات خود را در خصوص مهاجرت به کانادا و دیگر کشورها به صورت رایگان در اختیار افرادی که هیچ ذهنیتی از مهاجرت ندارند می‌گذارند.

برای برخورداری از خدمات مشاوره رایگان کافی است به سایت ما به آدرس اینترنتی expertup.info مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌ ۰۹۰۲۱۱۰۹۰۲۱ تماس حاصل فرمایید. تیم ما با استفاده از وکلای حرفه‌ای خود هرگز مهاجران را در مسیر پیچیده و پر از چالش مهاجرت تنها نخواهد گذاشت.

کد خبر: ۲۵۷٬۵۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha