۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
تا احقاق حقوق ملت فلسطین دستان مقاومت بر روی ماشه می‌ماند
وزیر امور خارجه:

تا احقاق حقوق ملت فلسطین دستان مقاومت بر روی ماشه می‌ماند

وزیر خارجه با بیان اینکه ۶ هفته مقاومت غزه اثبات کرد که زمان به نفع رژیم صهیونیستی نخواهد بود، گفت: از رهبران مقاومت شنیده‌ایم که تا احقاق حقوق ملت فلسطین، دستان مقاومت بر روی ماشه‌ها باقی خواهد ماند.

به گزارش بازار، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات لبنان بعدازظهر امروز (چهارشنبه) اول آذر ماه وارد بیروت شده، در بدو ورود ضمن ادای احترام به همه شهدای لبنان، فلسطین و شهدای خبرنگار از جمله دو خبرنگار شهید المیادین، در اظهاراتی عنوان کرد: بدون تردید ۶ هفته مقاومت قهرمانانه غزه اثبات کرد که زمان به نفع رژیم جعلی اسرائیل نخواهد بود.

وی افزود: ۶ هفته مقاومت غزه ثابت کرد که بازنده اصلی افکار عمومی جهان، آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل بوده‌اند.

امیرعبداللهیان که اواخر مهر ماه نیز در سفری به چهار کشور منطقه و در دومین مقصد این سفر (۲۱ و ۲۲ مهر ماه) به بیروت سفر و با مقامات لبنان و همچنین سید حسن نصرالله و رهبران گروه‌های مقاومت فلسطینی دیدار و گفت‌وگو کرده بود، امروز در جمع خبرنگاران در بیروت تصریح کرد: تردیدی وجود ندارد که آینده غزه و آینده فلسطین را تنها مردم فلسطین رقم خواهند زد.

وزیر خارجه بیان کرد: ما از رهبران مقاومت در منطقه شنیده‌ایم که تا احقاق حقوق کامل ملت فلسطین و تا به نتیجه رسیدن قطعی مقابله با اشغالگری در منطقه، دستان مقاومت بر روی ماشه‌ها باقی خواهد ماند.

کد خبر: ۲۵۷٬۱۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha