۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
۲۲ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی زنجان انجام شد
رئیس اتاق اصناف زنجان:

۲۲ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی زنجان انجام شد

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری بیش از ۲۲ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان انجام شد.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار بر لزوم تشدید بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان تاکید کرد و گفت: از فعالیت اصنافی که پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند جلوگیری می شود چرا که وضعیت زنجان در خصوص کرونا قرمز است.

وی اظهار کرد: متاسفانه آرایشگاههای زنجان در استان پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت نمی کنند که در این میان با تعدادی از این آرایشگاه ها برخورد شده است. 

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: اگر واحدهای صنفی پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند دوباره با دستور ستاد کرونا محدودیت ها اعمال خواهد شد.

موسوی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی موارد را با شماره های ۳۳۳۲۸۰۳۱ و ۳۳۳۶۲۵۵۳ گزارش بدهند.

وی با بیان اینکه شهروندان علاوه بر این می توانند با مراجعه حضوری به اتاق اصناف زنجان واقع در خیابان هفت تیر شکایت خود را اعلام کنند، ابراز داشت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری بیش از ۲۲ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان انجام شده است.

کد خبر: ۲۵٬۷۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha