۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷
تمام واحدهای مسکونی در زنجان تا پایان سال پروانه ساختمانی دریافت می کنند
مدیرکل راه شهرسازی استان زنجان:

تمام واحدهای مسکونی در زنجان تا پایان سال پروانه ساختمانی دریافت می کنند

زنجان-اسماعیلی،مدیرکل راه شهرسازی استان زنجان،گفت: پروانه ساختمانی برای هفت هزار واحدمسکونی نهضت ملی مسکن در شهر زنجان اخذ شده و تا پایان سال تمام واحدهای مسکونی های پروانه ساختمانی دریافت می کنند.

اصغراسماعیلی در گفتگو با خبرنگار بازار، بر لزوم تسریع در صدور پروانه‌های ساختمانی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان توسط شهرداری‌ها تاکید کرد و گفت: شهرداری زنجان نسبت به صدور پروانه های ساختمانی در پروژه های نهضت ملی مسکن ویژه همکاری کند.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر بیش از ۱۹ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در حال ساخت است،ابراز داشت: حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد آن در شهر زنجان و مابقی در سایر شهرهای استان قرار دارد.

مدیرکل راه شهرسازی استان زنجان، با اشاره به اینکه تسهیل صدور پروانه ساختمانی پروژه‌ها طرح نهضت ملی مسکن باید مد نظر شهرداری زنجان قرار بگیرد ،گفت: پروانه ساختمانی برای هفت هزار واحدمسکونی نهضت ملی مسکن در شهر زنجان اخذ شده است.

اسماعیلی تاکید کرد: تا پایان سال تمام واحدهای مسکونی های در حال ساخت پروانه ساختمانی اخذ خواهند کرد.

وی افزود:سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار واحد مسکونی است و برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بیان داشت: ۲۰ هزار واحد مسکونی نیز در بخش مسکن روستایی در استان زنجان ساخته و نوسازی خواهد شد و متولی ساخت این تعداد واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

اسماعیلی گفت: از ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی عملیات اجرایی بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان زنجان آغاز شده است‌.

کد خبر: ۲۵۶٬۹۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha