۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶
صرافی «بیت ترکس» از ماه دسامبر تعطیل خواهد شد
با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام شد؛

صرافی «بیت ترکس» از ماه دسامبر تعطیل خواهد شد

با افزایش فشار بر فعالیت صرافی ها و شرکت های رمزارزی در آمریکا، صرافی «بیت ترکس» از پایان فعالیت خود از تاریخ ۴ دسامبر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ با افزایش فشار بر فعالیت صرافی ها و شرکت های رمزارزی در آمریکا، صرافی «بیت ترکس» از پایان فعالیت خود از تاریخ ۴ دسامبر خبر داد.

بر اساس این گزارش، در پی اعلام جرم کمیسوین بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه چند صرافی بزرگ رمزارزی از جمله بایننس و کراکن، صرافی بیت ترکس که پرونده ای مشابه در دادگاه فدرال این کشور دارد نیز از تعلیق تمامی فعالیت های مربوط به مبادله رمزارزی از ماه دسامبر خبر داده و از مشتریان خود درخواست کرد تا پیش از تاریخ یاد شده، تمامی رمزارزهای خود را به دلار و یورو تبدیل نموده و از این صرافی خارج نمایند.

این صرافی همچنین در بیانیه ای آورده است: هیچ گونه رمزارزی را به حساب این صرافی انتقال ندهید. ما قادر به ضمانت و تامین امنیت این دارایی ها نخواهیم بود. در صورت انجام چنین اقدامی، تمامی دارایی رمزارزی سپرده شده شما برای همیشه مسدود خواهد شد... با کمال ناراحتی باید اعلام کنیم که صرافی بیت ترکس تمامی فعالیت های خود را تعطیل خواهد کرد.

لازم به ذکر است، صرافی رمزارزی «کراکن» نیز از روز دوشنبه هفته جاری به اتهام عدم ثبت قانونی خود آمریکا از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار این کشور تحت پیگرد قرار گرفته است.

بنابر رای صادر شده از سوی دادگاه فدرال سان فرانسیسکو، ادامه فعالیت کراکن به عنوان بزرگترین صرافی رمزارزی جهان در آمریکا غیرقانونی بوده و به دلیل نقض قانون مربوط به دارایی های دیجیتال تحت پیگیرد قانون قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۲۵۶٬۹۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha