۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه دریامحور حمایت می شوند
استاندار بوشهر:

سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه دریامحور حمایت می شوند

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: حمایت از اجرای طرح های دریامحور توسط بخش خصوصی نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی‌زاده صبح سه شنبه در نشست کارگروه توسعه دریا محور در بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت های بندری و دریایی و بهبود وضعیت سواحل و تسهیل شرایط تجارت دریایی از اولویت های استان است.

وی افزود: استان بوشهر با ظرفیت های قابل توجه در حوزه های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی می تواند کانون توسعه صنایع پایین دستی در حوزه انرژی باشد که انتظار داریم اقدامات موثری در این زمینه انجام شود.

محمدی زاده ادامه داد: این استان با موقعیت جلگه ای در حوزه کشاورزی نیز قابلیت هایی ویژه دارد که با احداث سدهای در حال احداث به شکوفایی بیشتر ظرفیت های این حوزه کمک خواهد شد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: اکنون تنها سد بزرگ مقیاس استان بوشهر سد رئیسعلی دلواری است که با اتمام سدهای در دست ساخت ظرفیت ذخیره آب نزولات آسمانی به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

محمدی زاده افزود: در حوزه توسعه دریامحور استان بوشهر در گام نخست باید با بهره گیری از اسناد و مدارک تولید شده در سطح های ملی و استانی گام های جدید استان در این حوزه مشخص شود.

وی یادآور شد: در همین رابطه بزودی نیز نشستی با حضور استانداران ساحلی برگزار می شود که بدون تردید افق روشن تری فراروی استان‌های هدف گشوده خواهد شد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: حمایت از اجرای طرح های دریامحور توسط بخش خصوصی نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۲۵۶٬۸۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha