۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
۲ هزار نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در سفر رئیس جمهور به استان زنجان خانه دار می شوند
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

۲ هزار نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در سفر رئیس جمهور به استان زنجان خانه دار می شوند

زنجان-اسماعیلی،مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: : در سفر رئیس جمهور به استان زنجان دو هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن به متقاضیان تحویل داده می شود. 

اصغر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه تامین زیر ساخت ها در واحدهای مسکونی قابل تحویل از تاکیدات استاندار بوده و در اولویت است،گفت: در بازه زمانی کوتاهی که تا سفر رئیس جمهور داریم باید تمام زیر ساختها در پروژه ها آماده و تامین شود.

وی با اشاره به اینکه تامین زیر ساخت ها در واحدهای مسکونی قابل تحویل از تاکیدات استاندار بوده و در اولویت است،ابراز داشت: در بازه زمانی کوتاهی که تا سفر رئیس جمهور داریم باید تمام زیر ساختها در پروژه ها آماده و تامین شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در تامین بخش انشعابات پروژه های نهضت ملی مسکن مشکل داریم هرچند تامین انشعابات داخل سایت را راه و شهرسازی انجام داده ولی باید ایجاد زیرساخت ها در مسیر منتهی به سایت های اجرای پروژه ها در سریع ترین زمان انجام شود.

اسماعیلی تاکید کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن درغرب و شرق شهر زنجان بیش از ۶۰ درصداست و تعداد زیادی از پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان بیش از ۶۹ تا ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که تعداد قابل توجهی از پروژه ها تا پایان سال قابل واگذاری است.

وی افزود: هر هفته جلسه با هدف تسریع در تحویل دو هزار واحد مسکونی از پروژه های نهضت ملی مسکن در محل اداره کل راه و شهرسازی استان و محل سایت پروژه های نهضت ملی مسکن در غرب و شرق شهر زنجان برگزار می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،بیان داشت: در سفر رئیس جمهور به استان زنجان دو هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن به متقاضیان تحویل داده می شود.

کد خبر: ۲۵۶٬۵۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha