۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
اجرای طرح های اشتغال ‌زایی در ۳۲ روستای استان خوزستان
به همت بنیاد برکت صورت می گیرد

اجرای طرح های اشتغال ‌زایی در ۳۲ روستای استان خوزستان

باندری مجری بنیاد برکت استان خوزستان گفت: بنیاد برکت در ۵ شهر استان خوزستان اقدامات بسیار گسترده‌ ای در حوزه اشتغال ‌زایی و تکمیل زنجیره سبز و آبی کرده است.

مصطفی باندری مجری بنیاد برکت در استان خوزستان با بیان اینکه پیرو دستور بنیاد برکت بر تکمیل طرح ‌های زنجیره سبز و آبی در شهرستان‌ های ایذه مسجد سلیمان لالی اندیکا دزپارت کمیته‌ های اشتغال را در این بخش تشکیل داده‌ ایم گفت: بنیاد برکت در ۵ شهر استان خوزستان اقدامات بسیار گسترده‌ ای در حوزه اشتغال ‌زایی و تکمیل زنجیره سبز و آبی کرده است.

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح‌ های آبیاری قطره ‌ای و استفاده از روش‌ های نوین اقدام به توسعه باغات در شهرستان‌ های ایذه، اندیکا و لالی کرده ایم افزود: بیش از ۴۰۰ هکتار سیستم آبیاری نوین در این حوزه انجام شده که این اقدام نقش بسیار موثری در کاهش هدر رفت آب داشته است.

مجری بنیاد برکت در استان خوزستان ادامه داد: در فاز اول اجرای طرح زنجیره سبز با تکمیل سیستم آبیاری نوین بحث کشت علوفه را تکمیل کرده‌ ایم و در حوزه دامداری اقدام به فرآوری محصولات لبنی و پرورش زنبور عسل و همچنین اقدام به راه اندازی کارگاه‌ های بسته ‌بندی در شهر اندیکا برای اولین بار کرده ایم.

باندری اظهار داشت: در سال جدید به بیش از ۳۲ روستا ورود کرده‌ایم و تا به امروز بیش از ۴۵۰ طرح اجرایی شده و تا پایان سال هزار و ۵۰۰ طرح هم اجرایی خواهد شد.

مجری بنیاد برکت در استان خوزستان افزود: کارگروه‌ های تخصصی در رشته‌ های دامداری و کشاورزی تشکیل شده است و در شهرستان ‌های مسجد سلیمان چندین کارگاه بزرگ در حوزه‌های بسته ‌بندی محصولات کشاورزی و همچنین راه اندازی مشاغل در حوزه تولید نایلون و پنل‌های خورشیدی صورت گرفته است.

کد خبر: ۲۵۶٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha