۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
بورس بی پول کی جان می گیرد؟
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازار مطرح کرد؛

بورس بی پول کی جان می گیرد؟

قیراطی کارشناس بازارهای مالی گفت: چنانچه پول به بازار تزریق شود شاخص می‌تواند با کندل خوبی همراه گردد و خود را به داخل ابر ایچیموکو بیاورد و تا محدوده دو میلیون و ۵۰۰ هزار واحد رشد داشته باشد.

سمیه شوریابی؛ بازار: امیدرضا قیراطی کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در تحلیلی که از شاخص کل بورس ارائه داد، ابراز داشت: همان طور که در تحلیل قبلی گفته شد بازار وارد یک روند خنثی شده است، در حال حاضر حجم و ارزش معاملات پایین است و بازار قدرت آنچنانی ندارد چرا که پولی در آن نیست و نرخ بهره روز به روز با افزایش همراه است.

قیراطی می گوید: شاخص از لحاظ تکنیکالی نتوانسته است که از ابر ایچیموکو (Ichimoku Cloud) خارج شود بنابراین باید منتظر ماند تا دوباره خود را به محدوده دو میلیون واحد برساند که با چند روزی منفی همراه است و تا تاریخ ۱۱ آذر می‌تواند درجا بزند و دوباره وارد ابر می‌شود و باید دید می تواند از ابر خارج شود.

بورس بی پول کی جان می گیرد؟

این مدرس بازارهای مالی با تأکید بر اینکه مشکل بازار پول است، اظهار داشت: در صورتی که پول به بازار تزریق شود می‌تواند با کندل خوبی همراه گردد و خود را به داخل ابر بیاورد سپس رشدهای خوبی انجام دهد و خود را به محدوده دو میلیون و ۵۰۰ هزار واحد برساند.

کد خبر: ۲۵۶٬۳۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha