۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
حفظ جریان پایدار گاز دستاوردی خیره‌کننده برای صنعت نفت و گاز کشور است
سخنگوی دولت:

حفظ جریان پایدار گاز دستاوردی خیره‌کننده برای صنعت نفت و گاز کشور است

سخنگوی دولت گفت: حفظ جریان پایدار گاز و خدمت‌رسانی مطلوب با وجود افزایش بیش از یک میلیون مشترک به تعداد مشترکان شرکت ملی گاز در دو سال گذشته، دستاوردی خیره‌کننده در صنعت نفت و گاز کشور به شمار می‌آید.

به گزارش بازار، علی بهادری‌ جهرمی در حاشیه بازدید از غرفه وزارت نفت در نمایشگاه روایت پیشرفت و خدمات دو ساله دولت مردمی اظهار کرد: اقدام‌ها در زمینه گازرسانی در بخش‌های مختلف خانگی و تجاری، صنایع و نیروگاه‌ها بسیار ارزشمند و ستودنی است.

وی افزود: افزایش بیش از یک میلیون مشترک به تعداد مشترکان شرکت ملی گاز ایران در دو سال گذشته پیشرفت و دستاوردی خیره‌کننده است. با وجود اضافه شدن یک میلیون مشترک جدید به شبکه گاز کشور، شاهد این هستیم که جریان پایدار گاز بر قرار است و این امر حاکی از تلاش بی‌وقفه دست‌اندرکاران این صنعت و توجه دولت به سرمایه‌گذاری در این حوزه است.

شایان یادآوری است که نمایشگاه روایت پیشرفت، با هدف معرفی دستاوردهای دولت سیزدهم از روز چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه تا روز شنبه ۲۷ آبان‌ماه در محل باغ موزه دفاع مقدس در استان قم در حال برگزاری است و وزارت نفت حضور فعالی در این نمایشگاه دارد.

شرکت ملی گاز ایران نیز به‌عنوان یکی از چهار شرکت اصلی وزارت نفت با ارائه دستاوردهای خود در حوزه گازرسانی و دیپلماسی انرژی حضور پررنگی در این نمایشگاه دارد.

کد خبر: ۲۵۶٬۱۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha