۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
بادی اسپلش یا اسپری بدن، کدامیک برای شما بهتر است؟

بادی اسپلش یا اسپری بدن، کدامیک برای شما بهتر است؟

انتخاب‌های صحیح در مکان و زمان مناسب، به زندگی ما شکل بهتری می‌دهند. بسیاری نمی‌دانند که بادی اسپلش یا اسپری بدن، کدام یک بیش‌تر برای آن‌ها انتخاب مناسب‌تری است؟

به گزارش بازار، انتخاب‌های صحیح در مکان و زمان مناسب، به زندگی ما شکل بهتری می‌دهند. بسیاری نمی‌دانند که بادی اسپلش یا اسپری بدن، کدام یک بیش‌تر برای آن‌ها انتخاب مناسب‌تری است؟ پاسخ این سوال روشن خواهد بود! هر دوی این محصولات در جای خود به ما کمک می‌کنند تا روز را با رایحه‌ی دل‌انگیزی که دوست داریم، بگذرانیم. اما چه موقع و کجا از بادی اسپلش یا اسپری بدن باید استفاده کرد؟ با ما همراه شوید تا بادی اسپلش و اسپری بدن را بشناسید و بدانید کدامیک برای شما بهتر است؟ 

بادی اسپلش چیست؟

خوشبو بودن یکی از بهترین ویژگی‌های انسان به شمار می‌آید. از این رو افراد همواره در پی یافتن محصولاتی هستند که پوست آن‌ها را خوشبو کنند و طراوت و شادابی را با خود به همراه بیاورند.

استفاده از عطر و ادکلن هر چند سبب خوشبو شدن می‌شود اما عطر و ادکلن قادر نیستند به پوست طراوت لازم را ببخشند. از طرفی قیمت عطر و ادکلن بسیار گران است و استفاده از عطر و ادکلن به صورت روزانه برای بسیاری ناممکن به نظر می‌رسد.

بادی اسپلش محصولی است که هم ارزان و در دسترس عموم است، هم سبب خوشبویی و طراوت پوست می‌شود. این محصول به تازگی به بازار مد و زیبایی عرضه شده است و هدف از طراحی آن، استفاده از دو ویژگی مرطوب کنندگی و معطر بودن به طور همزمان در یک محصول است.  

بادی اسپلش با آبرسانی به پوست می‌تواند آن را شاداب و با طراوت نگه دارد. از طرفی به دلیل داشتن اسانس روغنی کم، دارای عطر ملایم و مطبوع است. بادی اسپلش از عطر، آب و الکل تهیه می‌شود و با چنین ترکیباتی قادر است به پوست، چربی و رطوبت ببخشد و آن را خوشبو نماید.

نحوه استفاده از بادی اسپلش

استفاده از هر محصول آرایشی بهداشتی نیاز به دانستن نحوه‌ی استفاده از آن دارد. نحوه استفاده از بادی اسپلش را می‌توان در مراحل زیر خلاصه کرد:  

·         ابتدا بایستی حمام کنید و بدن خود را با یک شوینده‌ی مناسب بشویید.

·         سپس لازم است تا پوست بدن را خشک کنید. البته کمی مرطوب بودن پوست سبب جذب بهتر بادی اسپلش می‌شود.

·         بهتر است از لوسیون بعد از حمام استفاده کنید تا ماندگاری بادی اسپلش بیشتر شود.

·         بایستی بادی اسپلش را در فاصله‌ی ۱۰ الی ۱۵ سانتی‌متری بدن قرار دهید و اسپری کنید.

·         بهتر است از بادی اسپلش بیشتری روی نبض خود استفاده کنید. در این صورت بوی عطر بادی اسپلش به دلیل پالس‌های ایجاد شده توسط نبض، بهتر پخش می‌شود.

·         قبل از پوشیدن لباس اجازه دهید بادی اسپلش کاملاً خشک شود.

·         می‌توانید بادی اسپلش را روی موهای خود اسپری کنید.

·         با اسپری کردن بادی اسپلش در هوا، لباس‌تان هم عطر بادی اسپلش را می‌گیرد.

توجه داشته باشید که:

ü      در صورت اسپری مستقیم بادی اسپلش روی لباس، لباستان لک خواهد شد.

ü      از اسپری بادی اسپلش به صورت و چشمان خود بپرهیزید.

ü      قبل از استفاده از بادی اسپلش با استفاده‌ی کمی از آن روی پوست دست‌تان از عدم ایجاد حساسیت به این محصول، مطمئن شوید.

اسپری بدن چیست؟

در طول تاریخ نیاز به ایجاد بوی خوش، یکی از نیازهای اساسی انسان بوده است. با توسعه‌ی دنیای مد و زیبایی، روش‌های مختلفی برای داشتن بوی خوش طراحی شده است. یکی از محصولاتی که شبیه به عطر است ولی در مقایسه با عطر از غلظت و قیمت کم‌تری برخوردار است، اسپری بدن نامیده می‌شود.

اسپری بدن حاوی عصاره‌های معطری از گیاهان مختلف، ادویه و روغن می‌باشد که با درصدی از آب و الکل ترکیب شده است. از ترکیبات اسپری بدن می‌توان به ترکیبات آروماتیک پروپان، ایزوبوتن و بوتان اشاره نمود.  

نحوه استفاده از اسپری بدن

استفاده از هر محصول آرایشی نیاز به دانستن نکاتی دارد. در ادامه بایدها و نبایدها در نحوه استفاده از اسپری بدن را بررسی می‌نماییم:

·         قوطی اسپری را بایستی در فاصله‌ی ۱۵ سانتی‌متری بدن بگیرید و اسپری کنید.

·         نقاطی که باید اسپری کنید شامل زیر بغل، سینه و گردن می‌باشند.

·         لازم است دو تا سه ثانیه روی هر قسمت اسپری را نگه دارید.

·         برای پوشش بیشتر لازم است اسپری را در فاصله‌ی ۱۷ الی ۲۲ سانتی‌متری بدن نگه دارید و دوباره اسپری کنید.

·         بهتر است که اسپری را در فاصله‌ی ۱۰ الی ۱۲ سانتی‌متری نبض نگه دارید و روی نبض مچ دست، قسمت داخل آرنج، جلوی گردن، پشت زانوها و بین سینه‌ها، فقط یک بار اسپری کنید. اسپری روی نبض بهترین طریق برای پخش بوی اسپری است.

·         از اسپری بدن برای روی لباس می‌توان استفاده کرد. کافیست آن را در فاصله‌ی ۱۷ الی ۲۲ سانتی‌متری لباس قرار دهید و یک یا دو بار روی پیراهن یا شلوار اسپری کنید.

·         اسپری بدن را می‌توان برای خوشبو کردن موها استفاه نمود اما بایستی اسپری را در هوای اطراف مو اسپری کنید و از استفاده‌ی مستقیم اسپری روی مو بپرهیزید.

·         از اسپری بدن می‌توان پس از حمام و خشک کردن پوست هم استفاده کرد.

توجه داشته باشید که:

ü      چند اسپری با رایحه های مختلف را در یک زمان استفاده نکنید.

ü      از اسپری بدن برای صورت خودداری کنید.

ü      استفاده‌ی بیش از حد از اسپری بدن سبب ایجاد آسیب‌های پوستی می‌شود.

مقایسه بادی اسپلش و اسپری بدن

اما بادی اسپلش یا اسپری بدن، کدامیک مناسب‌تر است؟ بادی اسپلش و اسپری بدن هر دو خوش‌بو کننده هستند اما با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. با مقایسه بادی اسپلش و اسپری بدن می‌توان پاسخ مناسب‌تری برای سوال فوق به صورت زیر بیابیم:

·         عطر اسپری بدن با قدرت به صورت گازی با فشار از سوراخ کوچک اسپری خارج می‌شود. در حالی که در بادی اسپلش گازی وجود ندارد و هنگام اسپری کردن، آب به همراه الکل پاشیده می‌شود.

·         میزان اسانس معطر در بادی اسپلش از اسپری بدن کم‌تر است.

·         بیشتر اسانس موجود در اسپری از ترکیبات معطر غیر گیاهی است. در بادی اسپلش این اسانس معمولاً از گیاهان طبیعی تهیه می‌شود.

·         اسپری بدن را می‌توان روی لباس اسپری کرد اما استفاده از بادی اسپلش روی لباس با ایجاد لک همراه خواهد بود.

·         بادی اسپلش هم مرطوب کننده و هم خوشبو کننده است، در حالی که  اسپری بدن فقط خوشبو کننده است.

·         اسپری بدن درصد بیشتری الکل دارد اما بادی اسپلش محصولی بر پایه‌ی آب و دارای الکل کمتری است.

جمع بندی

بهترین بادی اسپلش یا اسپری بدن از برترین برندهای خارجی و ایرانی را کافیست از ونوسی شو بخواهید. ونوسی شو با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فروش لوازم آرایشی، بهترین مشاور شما در خرید انواع بادی اسپلش یا اسپری بدن زنانه و مردانه می‌باشد.

 

منبع : fragrance۳۶۵.ca

کد خبر: ۲۵۵٬۸۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha