۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴
پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان بیش از ۶۰ درصد است
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان بیش از ۶۰ درصد است

زنجان-مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان اشاره کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه ها بیش از ۶۰ درصد است. 

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، اصغر اسماعیلی،با بیان اینکه ساخت ۱۹ هزار واحد مسکونی در قالب پروژه نهضت ملی مسکن در استان زنجان آغاز شده است،گفت: از این تعداد ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر زنجان در حال اجرا است.

وی ابراز کرد: بیشترین پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان در دست ساخت است و پیشرفت فیزیکی قابل توجهی هم دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان اشاره کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه ها بیش از ۶۰ درصد است.

اسماعیلی،با اشاره به اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به اجرای سریع پروژه های نهضت ملی مسکن بسیار تاکید دارد،گفت: بنده از متقاضیان نهضت ملی مسکن که با وجود تمام مشکلات اقتصادی در تکمیل آورده نهایی خود در پروژه، با اداره کل راه و شهرسازی استان همکاری می کنند تشکر و قدر دانی می کنم.

وی ،به پروژه M۲ در سایت کوی زنگان در شرق زنجان اشاره کرد و گفت: این پروژه در سه زون با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۸ درصد،۶۳ درصد و ۶۰ درصد در دست ساخت است و در فازهای مختلف به متقاضیان تحویل داده می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، تاکید کرد: بخشی از پروژه M۲ در سایت کوی زنگان در شهر زنجان تا پایان امسال به متقاضیان تحویل داده می شود.

کد خبر: ۲۵۵٬۷۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha