۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
 ۸۰ درصد آب شرب زنجان از منابع زیر زمینی تامین می شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان:

 ۸۰ درصد آب شرب زنجان از منابع زیر زمینی تامین می شود

زنجان-جزء قاسمی،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان،با بیان اینکه ۸۰ درصد از آب آشامیدنی استان زنجان از منابع آب های زیر زمینی تامین می شود، گفت: در سال بیش از ۱۰۰ میلیون متر مکعب آب آشامیدنی حاصل برداشت از منابع آبهای زیر زمینی است. 

علیرضا جزء قاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه تامین آب شرب دو روستا در تهم زنجان در دستور کار است، گفت: در سالجاری این برنامه به جد دنبال می شود. 

وی از جمع آوری انشعابات غیر مجاز آب خبر داد و اظهار کرد: در طرحی که امسال داریم انشعابات غیر مجاز شناسایی شده و با خاطیان این کار برخورد می شود. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری زنجان، به میزان مصرف آب شرب در استان اشاره کرد و یاد آورشد: طی سه ماهه سالجاری میزان مصرف آب شرب نسبت به مدت مشابه  سال گذشته بیش از پنج درصد رشد دارد. 

جزء قاسمی تاکید کرد: در سال بیش از ۱۰۰ میلیون متر مکعب آب آشامیدنی حاصل برداشت از منابع آبهای زیر زمینی است. 

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد از آب آشامیدنی استان زنجان از منابع آب های زیر زمینی تامین می شود، گفت:  زنجانی ها مصرف آب را مدیریت کنند و از شهروندان درخواست می‌شود علاوه بر رعایت توصیه‌های بهداشتی تا حد امکان از هدر رفت آب جلوگیری کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری زنجان، تصریح کرد: گفت: هدررفت آب شرب شهری در زنجان ۲۳.۸ درصد است و این میزان باید بیشتر از این کاهش یابد ولی باز وضعیت استان نسبت به کشور خوب است. 

جزء قاسمی گفت: از مردم درخواست می شود الگوی بهینه مصرف آب را مد نظر قرار دهند و شرایط را درک کنند. 

کد خبر: ۲۵٬۵۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha