۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
 کارآفرینی و اشتغال لازمه جهش تولید است
معاون صمت مازندران:

کارآفرینی و اشتغال لازمه جهش تولید است

نوشهر - معاون سازمان صمت مازندران گفت: جهش تولید درسایه توجه به اشتغال و کارآفرینی قابل تحقق است و باید موانع فراروی را حل کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، جهانگیر بایی لاشکی عصر دوشنبه در مراسم افتتاح پالایشگاه کارخانه آسفالت در نوشهر با اشاره به نامگذاری سال جهش تولید اظهار داشت: نامگذاری سالانه نشانه اهمیت حوزه تولید در اشتغال، کارآفرینی و مسائل مرتبط با رفاه اجتماعی است.

وی افزود: مقدمه توسعه از اقتصاد شروع می شود از اینرو نامگذاری سالانه با کلید واژه تولید و رونق همراه شده است.بایی لاشکی با اشاره به اینکه با نوعی جنگ اقتصادی مواجه هستیم، از فعالان اقتصادی به عنوان سربازان جبهه اقتصادی یاد کرد و گفت: این نشان می دهد حوزه تولید و صنعت امری بسیار مهم است.

علی امانی شهردار نوشهر نیز با بیان اینکه افتتاح مجموع پالایشگاهی کارخانه آسفالت دال گستر، مجموعه ارزشمند در منطقه محسوب می شود، افزود: امروزه ورود به توسعه صنعتی نوعی عشق و تعصب به منطقه محسوب می شود.

وی با اظهار اینکه صنعت به عنوان یک تولید پایدار در سبد اشتغال و توسعه منطقه نقش بسزایی دارد، گفت: کیفیت تولید از جمله ارکان مهم در حوزه اقتصاد محسوب می شود.

وی گفت: کارخانجاتی نظیر دال گستر بازوانی قدرتمند برای مدیریت شهری به شمار می روند و باید مورد حمایت و توجه قرار گیرند.

کد خبر: ۲۵٬۵۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha