۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
تداوم برگزاری دوره‌های آموزشی کارکنان تازه‌استخدام در مجتمع پارس جنوبی

تداوم برگزاری دوره‌های آموزشی کارکنان تازه‌استخدام در مجتمع پارس جنوبی

برگزاری دوره‌های آموزشی جمعی از کارکنان تازه‌استخدام گروه الف دانشگاه صنعت نفت، در مرکز آموزش شهید بهشتی جم تداوم دارد.

به گزارش بازار، دوره آموزشی کارکنان تازه‌استخدام با حضور مدیر سرمایه انسانی، رئیس آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی و رئیس مرکز آموزش شهید بهشتی جم آغاز شد که به‌دنبال آموزش حدود ۱۵۰ نفر از کارکنان بدواستخدام گروه الف دانشگاه صنعت نفت از ابتدای امسال، تشریفات استخدامی ۱۰۸ نفر دیگر هم پایان یافته که آموزش آنها در سه گروه در سه هفته متوالی آغاز خواهد شد.

بهرام حیدری، مدیر سرمایه انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن خوشآمدگویی به نخستین گروه کارکنان تازه‌استخدام بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی در تولید گاز و چرخش اقتصادی کشور به‌عنوان پیشانی صنعت کشور می‌درخشد و شما عزیزان اکنون توفیق خدمت در این مجتمع را کسب کردید.

وی افزود: رسالت شما کارکنان جوان و پرانرژی در این مجموعه ارزشمند بسیار مهم و بزرگ است و باید به‌صورت شایسته این رسالت را انجام داده و برای تحقق اهداف متعالی سازمان حرکت کنید.

مدیر سرمایه انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: ساختار جدید این مجموعه ابلاغ شده و اکنون در مسیر پیاده‌سازی قرار دارد و امید است شما جوانان نوآور و کارآمد نقش مهمی در ساختار جدید ایفا کنید.

به گفته حیدری، سرمایه انسانی متخصص، فنی و حرفه‌ای، رکن اساسی تولید در مجتمع گاز پارس جنوبی به شمار می‌رود.

وی گفت: درخشش و شکوفایی بزرگترین مرکز تولید گاز کشور بر پایه کارکنان خلاق و توانمند استوار شده و باید در همه حوزه‌ها به نیروی انسانی توجه ویژه شود.

مدیر سرمایه انسانی مجتمع پارس جنوبی یادآور شد: کارکنان سراسر پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع با وجود همه سختی‌ها همواره توانسته‌اند انتظارها را برآورده کنند و اکنون با عزم راسخ برای تولید پایدار گاز مورد نیاز هموطنان در فصل سرما در خط مقدم ایستاده اند.

کد خبر: ۲۵۵٬۶۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha