۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
بنیاد برکت ۳۶ هزار پروژه عمرانی در کشور اجرا کرده است
مدیرعامل بنیاد برکت:

بنیاد برکت ۳۶ هزار پروژه عمرانی در کشور اجرا کرده است

همدان - مدیرعامل بنیاد برکت گفت: ۳۶ هزار پروژه عمرانی در کشور توسط این بنیاد در حوزه‌های مختلف همچون محرومیت زدایی و کمک به خانواده‌های کم برخوردار و معلولین اجرا شده است.

به گزارش بازار، امیرحسین مدنی ظهر دوشنبه در نشستی با امام جمعه همدان که در دفتر امام جمعه همدان برگزار شد، گفت: بنیاد برکت در استان همدان به میزان ۱۳۰ میلیارد تومان در بحث سرمایه‌گذاری و مباحث حمایتی ورود کرده که بخشی از آن به صورت سرمایه‌گذاری در حوزه عمرانی و زیر بنایی بوده است.

 مدنی افزود: در این حوزه نزدیک به ۱۱۰ پروژه در استان همدان داریم که ۶۸ مورد از آن مدرسه و ۲۴ مورد آن مساجد و باقی جز پروژه‌های مختلف همچون محرومیت زدایی و مراکز بهداشتی و درمانی است.

 وی  با اشاره به اینکه امسال سیزدهمین سال فعالیت بنیاد برکت است، عنوان کرد: این بنیاد با دستور حضرت آقا کار خود را شروع کرد و هدف آن نیز حرکت در جهت محرومیت زدایی است.

مدنی عنوان کرد: تاکنون ۳۶ هزار پروژه عمرانی در کشور توسط این بنیاد در حوزه‌های مختلف همچون محرومیت زدایی و کمک به خانواده‌های کم برخوردار و معلولان اجرا شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیان اینکه بنیاد برکت ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در حوزه اشتغال با بنگاه‌های اقتصادی مشارکت دارد، مطرح کرد: زمانی که بنگاهی فعال شد، بنیاد همکاری خود با آن را قطع می‌کند و تا زمانی که نیاز باشد این همکاری ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در گام جدید، بنیاد برکت اقدام به هدف‌گذاری نقطه‌ای کرده‌ است، عنوان کرد: در این طرح کارشناسان در نقاط روستایی ضمن شناسایی نیازمندان و ظرفیت‌های منطقه از طریق شبکه تسهیل‌گری در سراسر کشور در جهت رفع مشکلات و تامین شغل برای مردم آن منطقه گام خواهیم برداشت.

مدنی با اشاره به اینکه در کنار کارگاه‌های اقتصادی که ایجاد اشتغال می‌کند، در قسمت‌های مختلف نیز ایجاد شغل کرده‌ایم، گفت: در سال جهش تولید و بنا بر دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امسال ۶۰ هزار طرح را در برنامه داریم و تمام توانمان را برای رفع دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب و کمک به نیازمندان و محرومان قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در ۱۸ ماه گذشته از طریق شبکه‌های خانگی ۱۴ هزار و ۵۰۰ تن گوشت قرمز تولید کرده‌ایم، عنوان کرد: یکی از برنامه‌هایی که برای امسال تدوین شده، ایجاد اشتغال برای کولبران آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان است.

کد خبر: ۲۵٬۵۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha