۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
انتقال صنوف آلاینده بوشهر به خارج از شهر تسریع شود
استاندار بوشهر:

انتقال صنوف آلاینده بوشهر به خارج از شهر تسریع شود

بوشهر - استاندار بوشهر با اشاره به مشکلات ناشی از صنوف آلاینده گفت: انتقال صنوف آلاینده بوشهر به خارج از شهر تسریع شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند ظهر دوشنبه در نشست کارگروه زیربنایی، توسعه امور عشایری، روستایی، شهری، آمایش سرزمینی و محیط زیست استان در استانداری بوشهر اظهار داشت: ۱۹ درصد در این کارگروه مورد بررسی قرار گرفته است که ۱۲ طرح مصوب شده است.

وی به اهمیت توسعه در سواحل اشاره کرد و ادامه داد: سواحل یک نعمت مهم الهی است که از ظرفیت‌های بسیار مهم استان محسوب می‌شود و برای حفاظت از آن باید اقدامات مناسبی صورت گیرد.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم توسعه سواحل باید بر اساس نقشه از پیش تعیین شده اضافه کرد: طرح‌های آبزی‌پروری از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر در حوزه دریا و ساحل است که باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی تاکید کرد: مالکیت زمین‌های دولتی به افراد واگذار نمی‌شود و اراضی که برای اجرای طرح‌های مختلف تولیدی، اشتغال‌زایی و خدماتی به سرمایه گذاران واگذار می‌شود باید در مدت تعیین شده طرح‌های مورد نظر در آن اجرا شود در غیر این صورت به دولت برگشت داده می‌شود.

گراوند با اشاره به کمبودهای منابع آبی در سطح استان بوشهر اظهار کرد: کشت گونه‌های سازگار با آب و هوای مناطق استان بوشهر برای توسعه فضای سبز شهرها باید مد نظر قرار گیرد.

وی تاکید کرد: صنوف آلاینده مشکلاتی را در سطح شهرها ایجاد می‌کنند که باید نسبت به خروج این صنوف از شهرها اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر: ۲۵٬۵۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha