۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
بررسی خطرات خرید شیبا از صرافی های نامعتبر

بررسی خطرات خرید شیبا از صرافی های نامعتبر

ترید و خرید شیبا زمانی پرسود خواهد بود و با حاشیه امنیت بالایی انجام می‌شود که در معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال صورت بگیرد.

بررسی خطرات خرید شیبا از صرافی های نامعتبر

ترید و خرید شیبا زمانی پرسود خواهد بود و با حاشیه امنیت بالایی انجام می‌شود که در معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال صورت بگیرد؛ درغیراین‌صورت باخطر از دست‌دادن سرمایه همراه خواهد بود. توجه به روش‌های تحلیل شیبا به‌ شما کمک می‌کند که خطرات ترید در پلتفرم‌های نامعتبر را بشناسید و معتبرترین اکسچنج را برای معاملات خود انتخاب کنید. تا انتها همراه ما باشید تا درباره خطرات ترید در یک بستر ناامن بیشتر بدانید.

اهمیت خرید شیبا از صرافی‌ ارز دیجیتال معتبر

همانطور که می‌دانید سرمایه‌گذاران و معامله‌گرها از نوسان قیمت شیبا برای کسب سود بیشتر در بازار کریپتوکارنسی استفاده می‌کنند؛ بنابراین مهم است که ترید در یک پلتفرم معتبر صورت بگیرد. معامله و خرید شیبا در یک صرافی ارز دیجیتال امن خیال شما را از بابت حفظ سرمایه آسوده خواهد کرد. فراموش نکنید که شما قرار است در بستر این پلتفرم‌ها به معامله دیگر ارزهای دیجیتال نیز بپردازید و در مواقع ضروری دارایی‌های دیجیتالی خود را به پول نقد تبدیل کنید؛ بنابراین نباید این موضوع را ساده و بی‌اهمیت تلقی کنید.

توصیه می‌شود که قبل از خرید و استعلام قیمت SHIBA از اعتبار صرافی اطمینان حاصل کنید؛ چراکه تاکنون هکرهای زیادی توانسته‌اند میلیون‌ها دلار ارز سرقت کنند. چنانچه وب‌سایت مربوط به صرافی از امنیت سایبری برخوردار نباشد، به‌راحتی مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد؛ بنابراین این موضوع را مدنظر قرار دهید. به‌طورکلی داشتن یک سیستم امنیتی قوی از دارایی‌های دیجیتالی دربرابر نفوذ بدافزارها محافظت خواهد کرد.

خطرات خرید شیبا از صرافی ارز دیجیتال نامعتبر

مهم‌ترین و بزرگ‌ترین خطر معامله در صرافی‌های ارز دیجیتال نامعتبر، آسیب‌پذیربودن آن‌ها در برابر حملات هکرها و نفوذ بدافزارهاست که درنهایت با نقض اطلاعات حساس شما همراه خواهد بود. از دیگر خطرات ترید شیبا در یک پلتفرم ناامن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

کلاهبرداری

برخی از صرافی‌های نامعتبر با هدف کلاهبرداری از کاربران طراحی می‌شوند. آن‌ها پس از واریز وجه از طرف تریدر هیچ‌گونه ارز دیجیتالی به حساب وی واریز نمی‌کنند یا کوین‌های تقلبی ارائه می‌دهند. تحلیل شیبا به شما کمک خواهد کرد تا معتبرترین پلتفرم را برای ترید و معامله انتخاب کنید.

ناپایداری در ارائه خدمات

همیشه هم بحث کلاهبرداری در میان نیست. بسیار دیده شده که یک صرافی باهدف ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران کریپتوکارنسی تأسیس شده؛ اما پس از مدت کوتاهی از دسترس خارج شده است. توجه به این موضوع نیز به‌اندازه کلاهبرداری حائز اهمیت است و با خطر صفرشدن سرمایه همراه خواهد بود.

عدم مسئولیت‌پذیری در مقابل مشکلات ناشی از هک و نفوذ به زیرساخت‌ها

یک صرافی ارز دیجیتال نامعتبر از هیچگونه سیاست و قوانینی برای مدیریت سرمایه کاربران استفاده نمی‌کند و همه مسئولیت ناشی از هک بدافزارها را برعهده مشتری می‌گذارد. ازآنجایی‌که معمولا این پلتفرم‌ها تحت نظارت هیچ نهاد یا سازمان مشخصی ندارند، امکان پیگیری موضوع نیز وجود نخواهد داشت.

عدم پشتیبانی از صندوق‌های بیمه

نکته مهم دیگر در مورد صرافی‌های نامعتبر خرید شیبا عدم پشتیبانی آن‌ها از صندوق‌های بیمه برخلاف اکسچنج‌های معتبر است. کاربرد این صندوق‌ها در مواقع بروز مشکلاتی چون هک یا سرقت دارایی‌ها مشخص می‌شود؛ به‌این‌ترتیب خسارات وارده به کاربر به راحتی جبران خواهد شد. این امتیاز در پلتفرم‌های ناامن وجود ندارد و درصورت از دست رفتن سرمایه هیچ کس پاسخگو نخواهد بود.

بروز خطا و عدم تایید تراکنش‌ها

یکی دیگر از مشکلات معامله در یک بستر نامعتبر شیبا، تاخیر در زمان پردازش‌های شبکه و بروز خطاست. این موضوع درنهایت به از دست‌رفتن سرمایه و انجام معاملات نامشخص منجر خواهد شد.

بررسی خطرات خرید شیبا از صرافی های نامعتبر

ویژگی‌های یک صرافی معتبر برای خرید و استعلام قیمت شیبا

اولین نکته‌ای که در زمان خرید شیبا از شبکه‌های معاملاتی باید به آن توجه داشته باشید، بررسی مجوزهای قانونی اکسچنج است. پلتفرم انتخابی باید از سمت مقامات نظارتی و دولتی مربوطه مجوزهای لازم را برای فعالیت داشته باشد. این مجوزها نشان‌دهنده تعهد شبکه به قوانین و مقررات مربوط به امانت‌داری مالی و امنیت مشتریان است و خیال شما را از بابت امنیت و اعتبار صرافی آسوده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های یک پلتفرم معتبر برای تحلیل، ترید و استعلام قیمت شیبا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

شفافیت درخصوص نحوه عملکرد

برای آنکه بدانید یک آکینو معتبر و قابل اعتماد هست یا خیر؟ اطلاعات دفتر و راه‌های تماس، شرایط معامله در پلتفرم را به‌دقت مورد ارزیابی قرار دهید. سیستم انتخابی باید به روشنی نحوه فعالیت خود را شرح داده باشد.

برخورداری از یک سیستم امنیتی مناسب

چنانچه شبکه اکسچنج از بهترین و پیشرفته‌ترین سیستم‌های امنیتی برای جلوگیری از نفوذ بدافزارها استفاده کند، دارایی‌های دیجیتالی کاربران هرگز مورد تهدید و سوءاستفاده قرار نمی‌گیرد. مشتریان نیز با خیال راحت می‌توانند به کسب سود از معاملات خود فکر کنند.

میزان نقدینگی و حجم معاملات

میزان نقدینگی و حجم معاملات یکی دیگر از ویژگی‌های مهم در انتخاب یک صرافی است. از آنجایی‌که‌ وجود محدودیت‌ها در میزان ترید و خرید شیبا ممکن است که مشکلاتی را برای فرد ایجاد کند، بهتر است پلتفرمی را برای خود انتخاب کنید که محدودیتی از این بابت نداشته باشد.

امکان معامله انواع ارز دیجیتال

یکی‌دیگر از ویژگی‌های یک پلتفرم قابل اعتماد، پشتیبانی آن از ارزهای دیجیتال مختلف است؛ به‌این‌ترتیب می‌توانید با خیال راحت به ترید و خرید شیبا و سایر رمز ارزهای کریپتوکارنسی بپردازید.

احراز هویت سریع و آسان

یکی‌دیگر از ویژگی‌های مهم در صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر، امکان احراز هویت سریع و آسان کاربران است؛ درواقع این اقدام به‌منظور جلوگیری از فعالیت‌های مشکوک و مقابله با پول‌شویی انجام می‌شود. تأیید هویت توسط کاربران، با جلب اعتماد و اطمینان آن‌ها همراه خواهد بود.

بررسی خطرات خرید شیبا از صرافی های نامعتبر

بهترین و معتبرترین صرافی‌های خرید شیبا

برای اینکه بتوانید از معاملات SHIBA بیشترین سود را کسب کنید و صدالبته معامله خوب و امنی داشته باشید، انتخاب بهترین و معتبرترین صرافی ترید این ارز از اهمیت زیادی برخوردار است. باتوجه به ویژگی‌ها و کاربردهای زیاد ارز شیبا، پلتفرم‌های مختلفی از این ارز پشتیبانی می‌کنند که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند؛ ازجمله بهترین این پلتفرم‌ها می‌توان به صرافی بایننس، کوکوین، کوین بیس، هوبی و جوزا اشاره کرد.

نکته مهمی که درخصوص خرید و ترید SHIBA باید به آن توجه کنید، این است که توضیحات این مقاله هیچ‌گونه تأکید یا عدم تأکیدی بر خرید یا فروش این ارز دیجیتالی نیست. توصیه می‌شود که به‌منظور داشتن یک ترید پرسود با مشاوران و تحلیل‌گران این حوزه مشورت کنید.

کد خبر: ۲۵۵٬۵۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha