۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی بوشهر ۱۰۰۰ درصد افزایش یافت
در سه ماه نخست امسال؛

سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی بوشهر ۱۰۰۰ درصد افزایش یافت

بوشهر- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی استان بوشهر ۱۰۰۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، سید مهدی صفوی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در شهرک‌های صنعتی بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه و تقویت سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و طرح‌های مهم را در دست اجرا داریم.

وی اضافه کرد: در سال جهش تولید از همه ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف مد نظر در مورد شعار سال استفاده خواهیم کرد و تلاش داریم تا زمینه افزایش تولید، اشتغال‌زایی و بهبود درآمدزایی در شهرک‌های صنعتی استان فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر بیان کرد: برای تحقق جهش تولید با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، تخصص صنعتگران توانا و استفاده از منابع و امکانات موجود و ارتقای ساختار اداری و مدیریتی برنامه‌های مهمی را داریم.

وی بیان کرد: طی سه ماه نخست امسال با ۵۲ سرمایه‌گذار جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر قرارداد امضا شده است که بیانگر رشد ۱۰۰۰ درصدی میزان جذب سرمایه‌گذار است.

صفوی با اشاره به واگذاری ۲۰ هکتار زمین به متقاضیان واحد های صنعتی در قالب این قرادادها افزود: این قراردادها در زمینه های صنایع غذایی، شیمیایی، سلولزی و فلزی منعقد شده است.

کد خبر: ۲۵٬۵۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha