۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
 سهم ۶۸۰ میلیارد تومانی کرمانشاه از تسهیلات حمایتی کرونا
معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه خبر داد:

سهم ۶۸۰ میلیارد تومانی کرمانشاه از تسهیلات حمایتی کرونا

کرمانشاه- معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از سهم ۶۸۰ میلیارد تومانی استان کرمانشاه از تسهیلات حمایتی کرونا خبر داد و گفت: نزدیک به پنج هزار واحد تولیدی و صنفی مشمول دریافت این تسهیلات هستند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، مختار احمدی با اشاره به سهم ۶۸۰ میلیارد تومانی استان کرمانشاه از تسهیلات حمایتی که دولت برای مشاغل و واحدهای تولیدی آسیب دیده از شیوع کرونا در نظر گرفته است، گفت: این اعتبار اکنون در اختیار بانک‌ها قرار دارد و روند پرداخت تسهیلات نیز آغاز شده است.

وی گفت: تاکنون نزدیک به پنج هزار واحد تولیدی و صنفی برای دریافت این تسهیلات تایید شده و پرونده آن‌ها باید از طریق دستگاه‌های مربوطه به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات ارجاع شود.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: تعداد افراد مشغول به کار در واحدهای تولیدی و صنفی که مشمول دریافت تسهیلات حمایتی کرونا هستند، نزدیک به هفت هزار و ۳۰۶ نفر هستند.

احمدی از تسهیل روند پرداخت این تسهیلات هم خبر داد و ادامه داد: در گذشته قرار بود تسهیلات در اختیار واحدهایی قرار بگیرد که نیروی کار بیمه شده داشته باشند که این روند تسهیل شد.

کد خبر: ۲۵٬۵۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha