۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
صدور احکام جریمه ۳۶۵ میلیارد ریالی پرونده های تخلفات صنفی استان در سال جاری
مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان خبر داد:

صدور احکام جریمه ۳۶۵ میلیارد ریالی پرونده های تخلفات صنفی استان در سال جاری

سنندج – رحیمیان، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان از صدور جریمه بیش از ۳۶۵ میلیارد ریالی پرونده های صنفی رسیدگی شده در این اداره کل طی سال جاری خبر داد.

حسین رحیمیان در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره به اقدامات اداره کل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: در مجموع برای پرونده های رسیدگی شده بیش از ۳۶۵ میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریال جریمه صادر شده است.

وی بیان کرد: همچنین طی سال جاری و به دنبال پیگیری های صورت گرفته از سوی همکاران اداره کل مبلغ ۱۳۷ میلیارد و ۸۹ میلیون ریال از جرایم وصول شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: از جمله مهمترین تخلف های صورت گرفته از سوی واحدهای صنفی استان کردستان می توان به گران فروشی، کم فروشی و تقلب اشاره نمود.

رحیمیان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا ۱۶ آبان ماه در مجموعه سه هزار و ۱۱۶ پرونده تخلفات صورت گرفته در بازار در حوزه های مختلف از سوی سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صمت استان به این اداره کل ارسال شده است.

وی ادامه داد: طی سال جاری هزار و ۵۱۲ فقره پرونده از سوی سازمان جهاد کشاورزی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است که بیشترین مورد مربوط به شهرستان سنندج با ۵۴۳ فقره پرونده است.

وی عنوان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۶۰۴ فقره پرونده از اداره کل صمت کردستان به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است که شهرستان سنندج با ۹۲۱ فقره بیشترین میزان را به خود اختصاص داده است.

وی در پایان ضمن تاکید بر لزوم تشدید نظارت ها در بازار، اظهار کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی در راستای انجام وظایف و رسالت های قانونی خود پرونده های ارسالی از سوی سازمان های مسئول را مورد رسیدگی قرار می دهد.

استان کردستان دارای ۷۶ هزار واحد صنفی دارای پروانه است که بیش از ۳۰ هزار واحد صنفی مربوط به سنندج بوده و بقیه مربوط به دیگر شهرستانهاست.

کد خبر: ۲۵۵٬۳۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha