۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه ساختمان اداره کل ثبت احوال زنجان اعتبار نیاز است
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه ساختمان اداره کل ثبت احوال زنجان اعتبار نیاز است

زنجان-مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، به پروژه ساختمان اداره کل ثبت احوال زنجان اشاره کرد و گفت: برای این پروژه تاکنون ۱۴۴ میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن حدود ۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان،اصغر اسماعیلی،به پروژه ساختمان اداره کل ثبت احوال زنجان اشاره کرد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۰۵۰ متر مربع در پنج طبقه با زیربنای ۲۵۵۰ متر مربع و با اسکلت بتن آرمه در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه آغاز اجرای این پروژه از سال ۸۹ بوده است،ابراز کرد: متاسفانه این پروژه به مدت بیش از هفت سال به علت عدم تخصیص اعتبار کافی متوقف بود ولی با آغاز به کار دولت سیزهم دوباره فعال شده و تا کنون اعتبارات مناسبی هم تخصیص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با اشاره به اینکه تاکنون ۱۴۴ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است،گفت: برای تکمیل این پروژه بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

اسماعیلی پیشرفت فیزیکی پروژه ساختمان اداره کل ثبت احوال زنجان را بیش از ۵۷ درصد اعلام کرد و بیان داشت: ساختمان این پروژه در مرحله تکمیل تاسیسات و نازک کاری است و با تخصیص به موقع اعتبار،عملیات اجرایی این پروژه یک ساله تمام می شود.

کد خبر: ۲۵۵٬۲۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha