۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
انتخاب صرافی ارز دیجیتال امن برای خرید ترون

انتخاب صرافی ارز دیجیتال امن برای خرید ترون

کدام صرافی برای خرید ترون مناسب است؟ بهترین و امن‌ترین صرافی برای خرید ارز دیجیتال ترون کدام کدام است؟

انتخاب صرافی ارز دیجیتال امن برای خرید ترون

کدام صرافی برای خرید ترون مناسب است؟ بهترین و امن‌ترین صرافی برای خرید ارز دیجیتال ترون کدام کدام است؟ این سوال‌ها، بدون شک ذهن بسیاری از افرادی که قصد سرمایه‌گذاری روی ارز ترون دارند را تا به امروز به خود درگیر کرده است. اگر شما هم قصد معامله ارز دیجیتال ترون را دارید، بهتر است قبل از انجام هر کاری، یک صرافی ارز دیجیتال معتبر و امن را انتخاب کنید.

صرافی‌های بسیاری وجود دارند که از خرید و فرش ترون پشتیبانی می‌کنند؛ اما در بین آن‌ها تنها تعداد بسیار اندکی تمامی ویژگی‌ها و قابلیت‌های یک صرافی معتبر و قابل اعتماد را دارد. در ادامه این مقاله راهنمایی‌های لازم جهت انتخاب یک صرافی ارز معتبر را در اختیار شما قرار خواهیم داد. این محتوا هیچ گونه پیشنهادی مبنی بر تشویق کاربران به خرید ارز ترون را ندارد؛ چراکه معامله چنین ارزهایی حتما باید توسط اشخاص متخصص انجام شود.

نیم نگاهی به ارز دیجیتال ترون TRX

قبل از معرفی صرافی معتبر برای خرید ترون، ابتدا بهتر است در مورد این ارز دیجیتال محبوب و تاریخچه قیمتی آن به توضیحاتی بپردازیم. ترون یک پلتفرم از نوع بلاک‌چینی غیر متمرکز است که از همان ابتدا با هدف ایجاد تحول در صنعت گیم و بازی‌های متاورسی عرضه شده است. در این شبکه دو نوع استاندارد ساخت توکن تحت عنوان‌های TRC-۱۰ و TRC-۲۰ وجود دارد.

استاندارد TRC-۱۰ توجه بلاک چین ارز ترون پشتیبانی شده و استاندارد TRC-۲۰ در قراردادهای هوشمند از طریق ماشین مجازی یا همان TVM ترون مورد استفاده قرار می‌گیرد. ارز دیجیتال ترون در سال ۲۰۱۷ میلادی به بازار کریپتو کارنسی‌ها معرفی شد. ایده‌ راه‌اندازی این ارز توسط یک کارآفرین به نام جاستین سان ارائه شد. این ارز در طی چندین سال گذشته، پیشرفت‌ها و دستاوردهای بسیار زیادی داشته است. برای مثال این ارز، حدود ۲ سال قبل، میزبانی تعداد زیادی از دی‌اپ‌ها (dApps) را بر عهده گرفت.

مهم‌ترین معیارهای انتخاب صرافی ارز دیجیتال معتبر برای خرید ترون

افزایش قیمت ترون در طی چند ماه اخیر، یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش تقاضای سرمایه‌گذاران به خرید این ارز است. با افزایش تقاضای خرید ارز TRX، بسیاری از افراد نیز به دنبال یک صرافی امن و معتبر برای این ارز هستند. جالب است بدانید قیمت ارز دیجیتال ترون در ابتدای عرضه خود حدود ۰.۰۰۱۹ دلار بود! اما بعدها توانست با پیشرفت و توسعه شبکه خود، مقاومت‌های قیمتی مختلفی را بشکند. یکی از مهم‌ترین معیارهایی که به هنگام انتخاب صرافی برای خرید ترون باید به آن توجه کنید، میزان نقدینگی و حجم معاملات روزانه است. هر چقدر میزان نقدینگی صرافی و همچنین حجم معاملات روزانه آن بیشتر باشد، به همان اندازه اعتبار بیشتری خواهد داشت. علاوه بر این مورد، باید دو معیار زیر را به هنگام انتخاب صرافی معتبر ارز دیجیتال مورد بررسی قرار دهید.

میزان کارمزد صرافی

کارمزد هر صرافی با توجه به نوع خدمات و امکانات آن متفاوت است. این موضوع برای سرمایه‌گذاران به خصوص خریداران ارز ترون نیز حائز اهمیت است. برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال متاسفانه کارمزد مازادی برای خرید و فروش ترون و سایر ارزها از کاربران دریافت می‌کنند. در حالی که تعداد بسیار کمی از صرافی‌ها در عین ارائه خدماتی گسترده، کارمزد کمی نیز برای تبادلات ارزی در نظر گرفته‌اند.

امکانات و پشتیبانی صرافی

به هنگام انتخاب صرافی برای خرید ترون، حتما به میزان امکانات و چگونگی پشتیبانی آن از ارزها توجه کنید. آن دسته از صرافی‌هایی که از نظر امکانات دارای قابلیت‌هایی تایید دو مرحله‌ای و احراز هویت سخت‌گیرانه هستند را باید انتخاب کنید. همچنین صرافی‌های معتبر از تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته و لحظه‌ای بهره می‌برند. عملکرد تیم پشتیبانی در صرافی‌های ارز دیجیتال از اهمیت زیادی برخوردار است، پس حتما به این مورد توجه لازم را داشته باشید.

انتخاب صرافی ارز دیجیتال امن برای خرید ترون

معرفی چند مورد از بهترین صرافی‌های ارز ترون

در این بخش، چند مورد از معتبرترین صرافی‌های خارجی و ایرانی که برای خرید و قیمت ترون مناسب هستند را معرفی می‌کنیم. توجه داشته باشید که صرافی‌های خارجی معرفی شده در این بخش در ایران تحریم نبوده و ایرانیان می‌توانند از خدمات آن‌ها به راحتی استفاده کنند.

معرفی صرافی بایننس

صرافی معتبر بایننس در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شده است. این صرافی به علت داشتن کارمزد مبادلاتی بسیار کم توانسته توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران در بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کند. صرافی بایننس از هر نوع ارز دیجیتال از بیت کوین گرفته تا اتریوم، ترون و صدها ارز دیگر پشتیبانی می‌کند. این صرافی از نوع متمرکز بوده و به همین دلیل از امنیت بالایی برخوردار است.

موسس این صرافی کسی نیست جز چانگ پنگ ژائو، این شخص در سن ۴۳ سالگی خود توانست یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال را راه‌اندازی کند. این صرافی برای نخستین بار در کشور چین تاسیس شده، اما بعدها در کشور ژاپن فعالیت خود را ادامه داد.

صرافی کوکوین

صرافی کوکوین از جمله معتبرترین پلتفرم‌های تبادل ارز دیجیتال است که در هنگ کنگ قرار دارد. این صرافی در سال ۲۰۱۳ توسط افرادی همچون مایکل گان، لیندا لین، کنت لی، جان لی و ۳ نفر دیگر تاسیس شد. این صرافی از تعداد کثیری از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. در این صرافی مانند سایر صرافی‌های معتبر افرادی که قصد خرید ترون یا هر ارز دیگری را دارند، باید قبل از انجام هر کاری فرایند احراز هویت خود را تکمیل کنند.

صرافی هابی گلوبال

صرافی هابی، در حال حاضر در لیست ۱۰ مورد از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال قرار گرفته است. این صرافی از نوع متمرکز بوده و در سال ۲۰۱۳ معرفی شده است. صرافی هوبی گلوبال از قیمت ترون و تمامی ارزهای تحت پوشش خود به صورت لحظه‌ای گزارشی را برای کاربران خود ارسال می‌کند.

صرافی والکس (Wallex)

صرافی والکس از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یک پلتفرم کامل و مدرن تبادل ارزی آغاز کرده است. این صرافی هم‌ اکنون یکی از بهترین گزینه‌ها برای علاقه‌مندان به خرید ترون و انواع ارزهای دیجیتال در ایران است. تیم پشتیبانی این صرافی نیز از طریق چت انلاین در وب‌سایت و تلگرام در دسترس بوده و شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز سوالات خود را مطرح کنید. همچنین تیم فنی والکس مجوز معامله و ترید برای کاربران را بدون احراز هویت صادر نمی‌کند! کارمزد منصفانه، حجم معاملاتی بسیار بالا، کیف پول اختصاصی و سپرهای امنیتی تنها چند مورد از ده‌ها مزیت صرافی والکس است.

تحلیل ترون و پیش‌بینی قیمت آن در سال ۲۰۲۴

بر اساس گزارشات ارسال شده از منابع معتبر، پیش‌بینی می‌شود قیمت ترون در سال ۲۰۲۴ حداقل در بازه ۰.۰۵۹۸ دلار نیز نوسان کند. البته انتظار می‌رود این ارز با قیمت حداکثری خود در ۲۰۲۴ یعنی ۰.۰۸۱۹ دلار نیز معامله شود. با توجه به این اطلاعات، خرید ترون در حال حاضر برای سرمایه‌گذاری بلندمدت و یک‌ساله به نظر می‌رسد بهترین گزینه است.

صرافی ارز دیجیتال والکس

سخن پایانی

در این مطلب، چند مورد از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای خرید ترون و معامله آن را معرفی کردیم؛ اما به هنگام انتخاب صرافی‌های ارز دیجیتال، حتما به مواردی همچون نقدینگی، کارمزد، تعداد توکن‌های قابل پشتیبانی، احراز هویت و مواردی از این قبیل توجه داشته باشید. صرافی ارز دیجیتال والکس در بین صرافی‌های ایرانی یکی از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه‌هاست.

کد خبر: ۲۵۵٬۲۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha