۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
۱۹ تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان:

۱۹ تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است

زنجان- ایزدی، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: تاکنون بیش از ۱۹ تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است.

محمد ایزدی در گفتگو با خبرنگار بازار به خرید گندم از کشاورزان زنجانی اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۱۹ تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است. 

وی با بیان اینکه ۴۵ مرکز و سیلو برای خرید گندم از کشاورزان زنجانی پیش بینی شده است، اظهار کرد: امسال ۳۶۴ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری می‌شود که نسبت به سال زارعی گذشته ۱۱۵ هزار تن افزایش دارد. 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان با بیان اینکه هر کیلو گندم از کشاورزان دو هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌شود، گفت: قیمت خرید گندم افزایش یافته است. 

ایزدی با بیان اینکه ظرفیت سیلوهای زنجان برای ذخیره گندم کافی است، تاکید کرد: حدود ۵۰۰ هزار تن ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در استان زنجان وجود دارد و در سال جاری ظرفیت استاندارد مراکز خرید تضمینی گندم به ۳۰ هزار تن دیگر هم افزایش‌یافته است. 

وی گفت: خرید گندم از ۲۰ خردادماه در استان زنجان آغاز شده است و شرکت غله مشکلی برای خرید گندم از کشاورزان ندارد. 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان تصریح کرد: شهرستان خدابنده بیشترین تولید گندم در سطح استان را دارد و بیشترین خرید گندم هم مربوط به این شهرستان است. 

ایزدی کیفیت تولید گندم استان را بسیار مطلوب اعلام کرد و گفت: کیفیت گندم استان نسبت به سال گذشته بهتر است. 

کد خبر: ۲۵٬۴۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha