۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷
ماهانه  ۱۵ هزارتن گندم به کارخانجات آردسازی  استان زنجان اختصاص داده شده می شود
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

ماهانه ۱۵ هزارتن گندم به کارخانجات آردسازی استان زنجان اختصاص داده شده می شود

زنجان-زمانی،مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان،با بیان اینکه به طور میانگین ماهانه بیش از ۱۵ هزارتن گندم به کارخانجات آردسازی اختصاص داده شده می شود،گفت: استان زنجان دارای ۶ کارخانه آردسازی است.

ولی الله زمانی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه بیش از ۹۵۰ تن سهمیه آرد واحدهای خبازی و خام خانه‌پز روستاهای صعب العبور استان زنجان تخصیص و توزیع می شود،گفت: این مقدار سهمیه آرد برای دوره آذر و دی ماه امسال تخصیص یافته است و این میزان آرد برای ۱۳۰ روستا با جمعیت حدود ۵۲ هزار نفر در سطح استان است.

وی اظهار کرد: این آردها برای واحدهای خبازی و خام خانه‌پزی در بین روستاهای صعبورالعبور و کوهستانی استان زنجان آبان ماه توزیع می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان،گفت: از آبان‌ماه امسال نسبت به برنامه‌ریزی و هماهنگی با فرمانداران شهرستان‌های استان به منظور تحویل بموقع آرد واحدهای خبازی و خانه‌پز روستاهای استان به خصوص به روستاهای صعب‌العبور اقدامات لازم انجام می‌پذیرد.

زمانی تاکید کرد: ۵۳ هزار ۵۳۲ تن گندم در قالب نوع یک، ۱۵ هزار ۶۰۵ تن گندم نوع دو، ۲۳ هزار ۱۴۸ تن گندم نوع سه و ۱۱۰ تن گندم در قالب نوع شش برای تولید آرد به کارخانجات آردسازی اختصاص داده شده است.

وی گفت: به طور میانگین ماهانه بیش از ۱۵ هزارتن گندم به کارخانجات آردسازی اختصاص داده شده می شود و استان زنجان دارای ۶ کارخانه آردسازی است و آرد تولید شده به وسیله شرکت‌های حمل و نقل توزیع می شود.

کد خبر: ۲۵۴٬۸۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha