۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
واگذاری اراضی کشاورزی اردبیل به شرکت‌های تعاونی مسکن ممنوع است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل:

واگذاری اراضی کشاورزی اردبیل به شرکت‌های تعاونی مسکن ممنوع است

اردبیل- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل، واگذاری اراضی کشاورزی برای شرکت‌های تعاونی مسکن را ممنوع اعلام کرد و گفت: مردم فریب وعده‌های دروغین کلاهبرداران و زمین‌خواران درخصوص تغییر کاربری اراضی کشاورزی را نخورند.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم رحیمی صبح دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات تعاونی های مسکن و جلوگیری از بروز تخلف در این حوزه در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: اعضای هیئت مدیره متخلف تعاونی مسکن که با وعده دروغین تغییر کاربری اراضی کشاورزی مردم را فریب داده اند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه هیچگونه تغییر کاربری برای زمین‌های کشاورزی خارج از حومه شهر در کار نیست، تاکید کرد: هرگونه معامله، خرید و فروش و قطعه بندی اراضی کشاورزی توسط شرکت‌های تعاونی مسکن تخلف بوده و برخورد می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل عنوان کرد: هیئت مدیره‌های متخلف تعاونی‌های مسکن به دستگاه قضا معرفی می‌شوند و هیچگونه چشم پوشی در این حوزه با متخلفان نخواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه از نفوذ اشخاص و نهادها برای هرگونه اعمال نفوذ در راستای تغییر کاربری اراضی فاقد کاربری مسکونی باید جلوگیری شود، گفت: واگذاری اراضی با کاربری غیر مسکونی برای شرکت های تعاونی مسکن ممنوع است.
رحیمی با اشاره به ممنوعیت قانونی شرکت های تعاونی مسکن ادارات در این خصوص افزود: آگاه سازی روستائیان به وضعیت موجود و پیگیری برگشت به حالت اولیه و فسخ قراردادها توسط هر دو طرف موضوع ضروری است با همکاری دستگاه های مرتبط انجام شود.

وی تاکید کرد: مردم فریب وعده‌های دروغین کلاهبرداران و زمین‌خواران درخصوص تغییر کاربری اراضی کشاورزی را نخورند.
کد خبر: ۲۵٬۴۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha