۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
شناسایی و انسداد ۴۰ تارنمای توزیع کالای قاچاق
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اعلام کرد

شناسایی و انسداد ۴۰ تارنمای توزیع کالای قاچاق

رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از شناسایی و انسداد ۴۰ تار نمای توزیع کالای قاچاق خبر داد و گفت: این تارنماها دارای چند ۱۰هزار نفر دنبال‌کننده بودند.

به گزارش بازار، حسین رحیمی روز چهارشنبه با تاکید بر اینکه پلیس امنیت اقتصادی در فضای سایبری هم با قاطعیت با مجرمان و مفسدان اقتصادی برخورد خواهد کرد و این فضا برای مجرمان و مفسدان اقتصادی امان نخواهد بود، افزود: مطابق بررسی‌های مرکز رصد پایش پلیس امنیت اقتصادی، ۴۰ تارنما با چند ۱۰هزار نفر دنبال‌کننده، شناسایی و مسدود شدند.

وی با اشاره به اینکه خرید کالای قاچاق و عرضه کالای قاچاق ضربه زدن به اقتصاد و معیشت مردم است، گفت: این صفحه‌ها به فروش کالای قاچاق ممنوع از جمله فروش سلاح، داروی سقط جنین، مشروبات و جعل اسناد و مدارک شناسایی اقدام می‌کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه در میان این تارنماهای مسدود شده در حوزه قمار و پولشویی یک مورد شناسایی و مسدود شد، افزود: پلیس امنیت اقتصادی در حوزه سایبری با تاسیس و راه اندازی مرکز سایبری و با بکارگیری کارآگاهان زبده اجازه نخواهد داد برخی سود جویان با اعمال مجرمانه و مفسدانه خود سوء استفاده کنند.

رحیمی با اشاره به راه‌اندازی سامانه دریافت خبری پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی در راستای دفاع از امنیت اقتصادی هموطنان با همه توان و اعتقاد به میدان آمده است و نیازمند همراهی مردم شریف است؛ از اینرو هموطنان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه جرایم و مفاسد اقتصادی را با سامانه ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

کد خبر: ۲۵۴٬۳۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha