۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
پروژه برکت زنجان بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
معاون اداره کل راه و شهرسازی زنجان: 

پروژه برکت زنجان بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

زنجان- شاهین فر، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: پروژه برکت در شهر زنجان بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال به پایان می‌رسد.

سعید شاهین فر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، از تکمیل و تحویل ۵۰ درصد پروژه یک هزار و ۲۹۶ واحدی m ۶ تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: تاکنون ۶۴ واحد از این پروژه به متقاضیان تحویل داده شده و این پروژه بیش از۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بیش از ۲۰۰واحد مسکونی از این پروژه همزمان با سفر رئیس جمهور به استان زنجان به متقاضیان تحویل داده می شود.

وی اظهار کرد: تعدادی از پروژه های m۱ , m۲ هم آماده تحویل است و همچنین تعدادی از پروژه های نهضت ملی مسکن در غرب شهر زنجان ثمین دو،زون a و تعدادی از پروژه های کوی زیتون آماده تحویل می باشد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، همچنین به پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر اشاره کرد و گفت: میانگین پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن در منطقه گلشهر زنجان که توسط بنیاد مسکن در حال ساخت می باشد از برنامه زمان بندی عقب است که امیدواریم مدیرکل بنیاد مسکن استان نسبت به تسریع عملیات اجرایی این پروژه مدیریت لازم را داشته باشد.

شاهین فر بیان داشت: برش استانی در طرح نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد مسکونی است و در بخش خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بحث بافت فرسوده ۲ هزار واحد است و ۲۰ هزار واحد نیز در بخش مسکن روستایی احداث می‌شود.

پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان بیش از ۶۰ درصد است

وی ابراز کرد: از ۲۷ هزار واحد مسکونی در بخش حمایتی حدود ۱۹ هزار واحد تخصیص پروژه شده و پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان بیش از ۶۰ درصد است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: به صورت روزانه و مستمر بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن در استان انجام می شود و مدیرکل راه و شهرسازی استان به صورت ویژه هر هفته سه بار از روند عملیات اجرایی پروژه ها بازدید می کنند و همچنین جلسات پیگیری و رصد مشکلات پروژه های نهضت ملی مستمر هر هفته به طور منظم و مستمر برگزار می شود.

شاهین فر تاکید کرد: تنها اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن دخیل نیست و همه شرکتهای خدمات رسان،شهرداری،سیستم بانکی و سایر ارگان ها باید در اجرای این طرح همکاری لازم راداشته باشند.

وی گفت: با تکمیل زیر ساختها واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن به متقاضیان تحویل داده می شود و اداره کل راه و شهرسازی استان در تعهدش است که به محض تکمیل زیر ساخت های آب، برق و گاز واحد مسکونی را به متقاضیان تحویل می دهد چرا که توجه به این مهم جلوی بسیاری از مشکلات را می گیرد و نباید متقاضیان هنگام سکونت مشکلی داشته باشند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بیان داشت: پروژه برکت در شهر زنجان بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال به پایان می‌رسد.

کد خبر: ۲۵۴٬۲۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • jalsl reza khani IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
      1 0
      سلام. کوی زیتون زون c پنج تا واریز کردم مرحله ششم موندم هرسه ماه یک بار باید ۵۰میلیون تومان واریز کنم مستاجرم مگه من چقدر حقوق می گیرم با این همه گرانی مشکلات خودتون قضاوت کنید آیا انصافه چرا به مردم فشار وارد می کنید
    • علوی IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
      1 0
      هیچ کدام از این پروژه ها استاندارد نیستن و هیچ نظارتی بر روی آنها انجام نمی‌شود