۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
پیش بینی تریدرها از افزایش قیمت بیت کوین تا ۴۰ هزار دلار طی روزهای آتی
تحلیل بازار رمزارزها؛

پیش بینی تریدرها از افزایش قیمت بیت کوین تا ۴۰ هزار دلار طی روزهای آتی

بسیاری از تریدرهای مشهور شبکه اجتماعی ایکس (X) در حالی از پیش بینی خود مبنی بر افزایش قیمت بیت کوین تا ۴۰ هزار دلار خبر داده اند که برخی تحلیل ها نیز حاکی از احتمال ریزش سنگین قیمت است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ بسیاری از تریدرهای مشهور شبکه اجتماعی ایکس (X) از پیش بینی خود مبنی بر افزایش قیمت بیت کوین تا ۴۰ هزار دلار خبر دادند.

اساس این گزارش، حساب کاربری بسیاری از فعالان بازار رمزارزها در شبکه اجتماعی ایکس حاکی از آن است که اگر بیت کوین بتواند قیمت خود را در بالای سطح مهم و حیاتی ۳۳۷۳۰ دلار حفظ نماید، امکان افزایش قیمت تا ۴۰ هزار دلار طی هفته های آتی وجود دارد.

این در حالیست که در زمان تنظیم این گزارش، قیمت بیت کوین روی محدوده ۳۵۱۸۲ دلار قرار داشته که به نسبت شبانه روز گذشته، بیشاز ۱.۳ درصد رشد قیمت را تجربه کرده است.

Mind Trader که یکی از حساب های فعال و مشهور در شبکه اجتماعی اتیکس محسوب می شود، پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین به زودی به محدوده ای بین ۳۶۱۷۰ دلار الی ۴۰ هزار دلار افزایش خواهد یافت.

پیش بینی تریدرها از افزایش قیمت بیت کوین تا ۴۰ هزار دلار طی روزهای آتی

با اینحال، بسیاری از کاربران نیز معتقدند که بیت کوین به احتمال زیاد قادر به شکستن الگوی خرسی افزایشی خود نخواهد بود و در نتیجه باید به زودی شاهد ریزش قیمت دوباره این رمزارز باشیم.

لذا از نظر هر دو طرف، روزهای آتی برای تعیین سرنوشت بیت کوین بسیار مهم خواهند بود. چراکه در صورت عبور از الگوی مذکور و یا عدم توانایی در شکست الگو، باید شاهد افزایش یا ریزش قابل توجه قیمت در بازار باشیم.

کد خبر: ۲۵۳٬۹۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha