رشد اقتصادی کشور با توسعه فیبر نوری
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

رشد اقتصادی کشور با توسعه فیبر نوری

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت مخابرات ایران آماده است تا کمبودهای هر منطقه را در حوزه فیبرنوری جبران کرده و اقدامات لازم برای توسعه FTTH در کشور را انجام دهد.

به گزارش بازار، مجید سلطانی مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه مخابرات ایران به عنوان بزرگ‌ترین شرکت مخابراتی کشور، در مقایسه با سایر شرکت‌ها موظف است در تمامی نقاط و روستاهای کشور سرویس‌های ارتباطی ارائه دهد، اما از سایر دستگاه‌های ارتباطی (اپراتورها) چنین انتظاری نبوده گفت: این شرکت از نظر سرمایه گذاری توسعه‌ای هیچگاه کوتاهی نکرده و سال به سال میزان سرمایه گذاری آن برای توسعه شبکه ثابت و سیار افزایش یافته است، اما یک شرکت به تنهایی قادر به ایجاد رونق اقتصادی نیست و طبق فرمایشات رهبری یکی از الزامات تحقق آن، همیاری دستگاه‌ها با یکدیگر در راستای رونق تولید و رشد اقتصادی است.

وی در ادامه افزود: صنعت ارتباطات کشور دچار بی ثباتی است و نیاز به بازنگری دارد و در صورت حل نشدن این موضوع، سرمایه گذاری در این عرصه برای هیچ کسی توجیه اقتصادی نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به صدور پروانه UNSP برای این شرکت بیان کرد: رویکرد ما برای توسعه در مخابرات براساس سیاست‌های سازمان تنظیم و الحاقیه پروانه UNSP است.

کد خبر: ۲۵۳٬۹۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha