۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
نمایندگان استان سمنان در مجلس به بازار سرمایه نگاه ویژه‌ای داشته باشند
استاندار سمنان:

نمایندگان استان سمنان در مجلس به بازار سرمایه نگاه ویژه‌ای داشته باشند

سمنان- آشناگر، استاندار سمنان با تاکید بر ضرورت ارتقای بازار سرمایه در سطوح محلی و استانی و با استفاده از ظرفیت‌های بومی، گفت: نمایندگان استان در مجلس به بازار سرمایه نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

علی‌رضا آشناگر در گفتگو با خبرنگار بازار، بابیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به‌خصوص چهار نماینده استان سمنان به بازار سرمایه نگاه ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانم درزمینهٔ جهش تولید اقدامات بهتری را صورت دهیم، بیان کرد: بازار سرمایه می‌تواند ر سطوح خرد و استانی و کلان تأثیرات بسزایی در اقتصاد داشته باشد.

وی بابیان اینکه جهش تولید و بهره‌گیری از سرمایه‌های خرد می‌تواند در اشتغال‌زایی نقشی مهم داشته باشد، افزود: چرخش صنایع  و اشتغال‌زایی دو ماحصل استفاده از بازارهای سرمایه است.

استاندار سمنان گفت: یکی از کمک‌هایی که نمایندگان مجلس می‌توانند در این زمینه کنند، حذف قوانین دست و پاگیر درزمینهٔ تولید است.

آشناگر بابیان اینکه ده‌ها و صدها بند و قانون درزمینهٔ تولید وجود دارد که بخشی از انحا می‌تواند حذف شود زیرابه چابک سازی قوانین نیازمندیم، گفت: کمک به مجموعه دولت در راستای جهش تولید، ماحصل حذف این قوانین است.

وی افزود: درست است که بخش اعظمی از مشکلات اقتصادی در سطح ملی و به‌واسطه تحریم‌ها و نوسانات ارزی و ... رخ‌داده اما در سطح استانی نیز با همدلی بیشتر و همراهی مردمی و سرمایه‌گذاران و دولت شاید بهبود اوضاع کسب‌وکار باشیم.

استاندار سمنان گفت: این استان دارای ظرفیت های عظیم تولیدی، سرمایه انسانی، بازار، فرهنگی، گردشگری و معدن و صنعت و ... است.

کد خبر: ۲۵٬۳۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha