۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
سالانه ۵۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی احداث خواهد شد
معاون بنیاد مسکن:

سالانه ۵۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی احداث خواهد شد

زنجان- معاون بازسازی و ‌مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: طبق برنامه ریزی، سالانه ۵۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی احداث خواهد شد و برای سال جاری در مجموع ۳۵۰ هزار واحد مسکونی مقاوم سازی می شود.

به گزارش بازار، مجید جودی شامگاه دوشنبه در نشست مشترک با مدیران بنیاد مسکن استان زنجان گفت: تا پایان سال جاری ۱۰ هزار واحد در قالب مجموعه سازی مسکن روستایی در کشور احداث خواهد شد که پیش بینی می شود این میزان سال آینده به ۲۰ هزار واحد برسد.

وی ابراز کرد: با برنامه ریزی های انجام شده درصدد هستیم تسهیلات ویژه ای به تکمیل واحدهای نیمه تمام اختصاص دهیم و لذا در راستای طرح نهضت ملی مسکن، سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی در کشور احداث می شود.

معاون بازسازی و ‌مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: طبق برنامه ریزی سالانه ۵۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی احداث خواهد شد و برای سال جاری در مجموع پیش بینی می شود ۳۵۰ هزار واحد مسکونی روستایی در سطح کشور نوسازی ‌و مقاوم سازی شود.

جودی به وضعیت زنجان در تولید مسکن اشاره کرد و بیان داشت: سرانه مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی ‌استان با ۵۶ درصد، بالاتر از میانگین کشوری است و زنجان در خصوص انبوه سازی و مجموعه سازی مسکن روستایی جزو استان های برتر کشور و به عنوان الگو شناخته شده است.

وی افزود: هدف گذاری بنیاد مسکن مقاوم سازی تمام واحدهای مسکن روستایی تا سال ۱۴۱۰ بود که با توجه به فعالیت های خوب بنیاد مسکن استان پیش بینی می شود این استان زودتر از این هدف گذاری مقاوم سازی این بخش را به اتمام برساند.

کد خبر: ۲۵۳٬۸۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha