۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸
جشنواره محصولات کشاورزی در مازندران برگزار می شود
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران:

جشنواره محصولات کشاورزی در مازندران برگزار می شود

ساری- جعفری، سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران گفت: جشنواره محصولات کشاورزی با محوریت برنج و مرکبات در شهرهای استان برگزار می شود.

سید محمد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان این که جشنواره محصولات کشاورزی در استان برگزار می شود، گفت: هماهنگی های لازم با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره‌ها انجام شد.

ی ادامه داد: در این جشنواره که قرار است به مناسبت هفته مازندران برگزار شود، جهاد کشاورزی مازندران محصولات کشاورزی خود را با محوریت برنج و مرکبات و سایر محصولات کشاورزی دیگر به معرض نمایش خواهد گذاشت.

جعفری خاطرنشان کرد: برای هرچه بهتر برگزار شد این جشنواره، غرفه هایی در مکان های مناسب شهرها دایر می شود تا امکان حضور گسترده مردم فراهم شود.

دبیر برگزاری جشنواره محصولات کشاورزی مازندران اظهار کرد: با توجه به هفته مازندران، برگزاری این جشنواره فرصت و ایده مناسبی است که می توان در راستای شناساندن محصولات کشاورزی استان در قالب جشنواره باشیم.

وی ادامه داد: این جشنواره یک کار فرهنگی در حوزه کشاورزی است که می تواند با برنامه های فاخر همراه باشد و اثرات خوبی برجای بگذارد.

کد خبر: ۲۵۳٬۷۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha