۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
ارتباط بین قیمت پکس گلد و طلا چیست؟

ارتباط بین قیمت پکس گلد و طلا چیست؟

PAXGold یک دارایی دیجیتالی است که در انواع صرافی ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌شود.

ارتباط بین قیمت پکس گلد و طلا چیست؟

PAXGold یک دارایی دیجیتالی است که در انواع صرافی ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌شود. کسانی که نمی‌خواهند شرایط سخت نگهداری طلای فیزیکی را به‌جان بخرند، اقدام به خرید پکس گلد می‌کنند. این دارایی، درست مانند گلد فیزیکی خواهد بود، فقط با این تفاوت که فیزیکی نیست و در خزانه‌های امن نگهداری می‌شود؛ بنابراین هیچ نگرانی بابت به‌سرقت‌رفتن دارایی‌هایتان یا مشکلات دیگر گلد فیزیکی نخواهید داشت. PAXGold و طلا ارتباطی مستقیم با یکدیگر دارند و بسیاری از کارشناس‌های بازار نیز ارتباط این دو با یکدیگر را بررسی و تحلیل کرده‌اند.

پکس گلد چیست و چه ارتباطی با طلا دارد؟

طلا یکی از ارزشمندترین دارایی‌ها در طول تاریخ شناخته می‌شوند که قدمت بسیار طولانی دارد؛ باوجوداینکه بازارهای مختلف روی کار آمده‌اند و دارایی‌های دیجیتالی را برای مردم به‌ارمغان آورده‌اند؛ اما هنوز گلد فیزیکی توانسته جایگاه خود را از لحاظ محبوبیت بین مردم حفظ کند. بااینکه نگهداری این سرمایه برای برخی سرمایه‌گذارها دشوار است؛ اما آن‌ها همچنان به سرمایه‌گذاری روی آن علاقه‌مند هستند.

شرکت PAX Gold (PAXG) که به‌عنوان یک شرکت رمزنگاری مشغول به‌کار است، این علاقه سرمایه‌گذارهای فردی به طلا را درک کرد؛ بنابراین با تلاش برای دموکراتیک‌کردن گلد این امکان را به‌وجود آورد که این دارایی برای سرمایه‌گذاری‌های روزانه بیشتر در دسترس قرار بگیرد. در واقع این شرکت امکان معامله طلا در بازار ارزهای دیجیتال را به‌وجود آورد؛ اما چطور؟ در واقع Paxos رویکردی را معرفی کرد که طبق آن دارایی‌های دیجیتالی با فیزیکی تلفیق می‌شوند و می‌توانند به جایگزین بسیار عالی برای روش‌های قدیمی نگهداری دارایی‌های ارزشمند تبدیل شوند. با این ترفند شرکت پکس توانست با ذخایر واقعی گلد پشتیبان دارندگان ارزهای دیجیتالی PAXGold باشد.

طلاهای پشتوانه ارز دیجیتال PAXGold در یک خزانه در شهر لندن نگهداری می‌شوند. انجمن بازار شمش لندن یا LBMA نیز این خزانه را تأیید می‌کند. کسانی که اقدام به خرید پکس گلد می‌کنند، دیگر مشکلی بابت ذخیره‌سازی، حمل‌ونقل یا حفظ گلد واقعی نخواهند داشت. آن‌ها همچنین می‌توانند با مبالغ اندک نیز روی این دارایی سرمایه‌گذاری کنند؛ درصورتی‌که در نسخه‌های فیزیکی امکان انجام این کار وجود ندارد. این ارز دیجیتالی مشکلاتی مثل کمبود نقدینگی و هزینه‌های بالا را نیز از بین می‌برد و به‌عنوان ترکیب دارایی‌های فیزیکی و دیجیتالی توانسته جای خود را در بازار باز کند.

تاریخچه PAXGold

این دارایی توسط یک مجموعه به نام Paxos Trust Company در نیویورک است که مبتنی بر فناوری بلاکچین فعالیت می‌کند، ساخته شد. این شرکت اقدام به راه‌اندازی یک توکن دیجیتالی کرد که در انواع صرافی ارز دیجیتال آن را با نام PAXGold می‌شناسند. چارلز کاسکاریلا و ریچارد تئو خالق این دارایی دیجیتالی هستند که آن را در سال ۲۰۱۲ ساختند. شرکت Paxos Trust Company علاوه‌بر این ارز، اقدام به راه‌اندازی پروژه‌های دیگری نیز کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به PAX Dollar (USDP) اشاره کرد. در پروژه‌های کمپانی Paxos سرمایه‌گذاران زیادی اقدام به سرمایه‌گذاری کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به OakHC/FT، Mithril Partners و PayPal Ventures اشاره کرد.

خرید پکس گلد

ارتباط PAXGold با طلای واقعی

اگر قصد خرید پکس گلد را دارید، باید ارتباط آن با طلای واقعی را بدانید. قیمت پکس گلد مطابق با طلای واقعی است؛ در واقع این دارایی دیجیتالی را می‌توان یک نوع طلای توکن‌شده به‌شمار آورد که در شبکه بلاکچین عرضه می‌شود. طی فرآیند توکن‌سازی می‌توان دارایی‌های فیزیکی و مشهود را به دارایی‌های غیرفیزیکی و نامشهود تبدیل کرد.

شرکت Paxos نیز که از ارزش بالای گلد در دنیای واقعی باخبر بود و می‌دانست که این دارایی همواره ارزش خود را حفظ می‌کند، با تبدیل آن به دارایی نامشهود، قدمی بزرگ برای حمایت از بازار کریپتوکارنسی برداشت. در واقع گلد هیچ‌وقت ارزش خود را از دست نمی‌دهد و بسیاری از مردم با خرید پکس گلد سعی می‌کنند دارایی‌شان را در برابر مشکلاتی مانند تورم حفظ کنند. تورم کاری می‌کند تا دارایی‌هایی مثل دلار در برابر آن سر خم کنند؛ اما این اتفاق هیچگاه برای گلد نمی‌افتد؛ برای همین بسیاری از سرمایه‌گذارها تمایل زیادی برای تزریق دارایی‌هایشان به آن دارند. با خرید پکس گلد توکن‌هایی در اختیارتان قرار می‌گیرد که دارای شماره‌ سریال‌های خاصی هستند؛ این شماره‌ سریال‌ها با شماره‌های روی شمش‌های فردی مطابقت دارند.

PAXGold بیشتر مشخصه‌های گلدهای واقعی را نیز دارد و این دارایی ارزشمند را وارد دنیایی دیجیتالی کرده است؛ بنابراین با خرید پکس گلد می‌توانید اطمینان داشته باشید که همان گلد واقعی را خریده‌اید، منتهی با این تفاوت که اکنون امکان معامله آن در بازار رمز ارزها با ارزهای فیات وجود دارد. شما حتی می‌توانید آن را به ارزهای دیگر نیز تبدیل کنید.

با خرید پکس گلد آینده در دستان شماست

با روی‌کارآمدن بازار ارز دیجیتال، هم‌اکنون قیمت پکس گلد با طلای واقعی یکی است. شما نیز با اقدام به تحلیل پکس گلد، در واقع گویی همان دارایی‌های فیزیکی واقعی را تحلیل می‌کنید. ازآنجاکه کمتر کسی این روزها ترجیح می‌دهد تمام دارایی‌هایش را به‌صورت فیزیکی نگهداری کند، انتظار می‌رود که این رمز ارز روزبه‌روز پیشرفت کرده و جایگاه خود را بین سرمایه‌گذارها باز کند.

با تحلیل پکس گلد و خرید ارز دیجیتال آن از صرافی‌های مطمئن، گویی دارایی‌های فیزیکی‌تان را به یک خزانه امن و مطمئن سپرده‌اید تا در امنیت کامل از آن‌ها نگهداری کند. خرید ارز دیجیتال PAXGold را به همه کسانی توصیه می‌کنیم که به افزایش قیمت و سودآوری گلد ایمان دارند و مطمئن هستند که این دارایی همواره ارزش خود را حفظ می‌کند. آینده در دستان این رمز ارز است و کسانی که اقدام به خرید پکس گلد از همین امروز می‌کنند، خطر به سرقت رفتن دارایی‌ها، حمل و نقل و مشکلات دیگر گلدهای واقعی و در دسترس را برای خود از بین می‌برند.

ارتباط بین قیمت پکس گلد و طلا چیست؟

جمع‌بندی

در این مطلب به‌طور کامل درباره خرید پکس گلد و ارتباط آن با طلای واقعی صحبت کردیم. اکنون شما می‌توانید این دارایی را از انواع صرافی ارز دیجیتال مطمئن بخرید و در کیف پولتان نگهداری کنید. این رمز ارز همواره ارزش خود را حفظ خواهد کرد و می‌تواند سودهای فوق‌العاده را به سرمایه‌گذاران خود تقدیم کند. این موضوع را مد نظر داشته باشید که نکته‌های گفته‌شده در این مطلب به‌هیچ‌عنوان پیشنهاد به خرید یا فروش نیستند و صرفا به جهت افزایش آگاهی کاربران بیان‌ شده‌اند.  

کد خبر: ۲۵۳٬۶۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha