۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
دولت کارهای بزرگی برای مسائل اقتصادی و معیشت مردم در حال انجام دارد
معاون پارلمانی رییس‌جمهور:

دولت کارهای بزرگی برای مسائل اقتصادی و معیشت مردم در حال انجام دارد

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دولت سیزدهم کارهای بزرگی در جای جای کشور در حال انجام دارد که این خدمات در حوزه مسایل اقتصادی و معیشتی مردم بیشتر است.

به گزارش بازار، سیدمحمد حسینی شامگاه پنجشنبه در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی(ره) رفسنجان به گوشه‌هایی از عملکرد دولت اشاره کرد و افزود: یکی از فعالیت‌های مهم کشور در دولت سیزدهم انجام پروژه فاز ۱۱ سکوی پارس جنوبی در نقطه صفر مرزی است که می تواند سالانه پنج میلیارد دلار برای ایران ارزآوری و درآمد داشته باشد.

وی گفت: فعالیت پروژه فاز ۱۱ سکوی پارس جنوبی به کندی پیش می رفت که در این دولت به سرعت انجام شد.

حسینی بیان کرد: میدان گازی مشترک پارس جنوبی که در خلیج فارس و در آب‌های سرزمینی ایران و قطر واقع شده‌ بزرگ‌ترین میدان گازی جهان است.

وی ادامه داد: در هشت سال دولت قبل به دلیل رکودی که داشتیم آنطور که باید کار نشده و در پروژه های نفت، آبرسانی، پتروشیمی، عمرانی، گاز و غیره فعالیت آنچنانی انجام نگرفته بود.

حسینی بیان کرد: اما تکمیل پروژه های نیمه تمام در دستور کار دولت قرار گرفته است که نتایج خوبی در بر دارد و امیدواریم وضعیت روز به روز مناسب تر شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور همچنین به موضوع انتخابات اسفند ماه سال جاری اشاره و بیان کرد: امیدواریم مردم در این انتخابات پر شور شرکت کنند زیرا انتخابات پشتوانه محکمی برای نظام مردمی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع عملیات طوفان الاقصی توسط حماس اشاره و بیان کرد: فلسطینی ها در سال ۱۳۶۶ انتفاضه سنگ را داشتند و با سنگ به جنگ صهیونیست ها می رفتند.

حسینی افزود: جنبشی مانند حماس توانست به مقابله با اسراییل برخیزد و سران آمریکا، انگلیس، فرانسه و غیره از اسراییل حمایت کردند اما آغاز اضمحلال این رژیم شروع شده و شکست پذیر است.

وی گفت: اسراییل برنامه داشت جمعیت غزه را به مصر و دیگر کشورها کوچ دهد و سرزمین غزه را تصاحب کند اما عملیات طوفان الاقصی برنامه اسراییل را به هم ریخت.

معاون پارلمانی رییس جمهور توضیح داد: علاوه بر اینکه مردمان کشورهای عربی و اسلامی در صحنه هستند و نمی گذارند که حاکمانشان به اسراییل کمک کنند حتی در کشورهای اروپایی هم می بینید که چه هنگامه ای به پا شده است.

حسینی بیان کرد: این بار علاوه بر آنکه صهیونیست ها شکست نظامی خورده اند اولین روایت را خود فلسظینی ها انجام دادند و خوشبختانه این بشارت وجود دارد که این قضیه به نفع مردم مقاوم غزه تمام می شود.

کد خبر: ۲۵۳٬۲۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha