۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
هشدار وزارت خارجه بریتانیا نسبت به افزایش احتمال حمله تروریستی در امارات
ایندیپندنت خبر داد؛

هشدار وزارت خارجه بریتانیا نسبت به افزایش احتمال حمله تروریستی در امارات

نشریه ایندیپندنت با انتشار گزارشی ویژه از سوی وزارت خارجه بریتانیا اعلام کرد که خطر حمله تروریستی در امارات متحده عربی به شدت افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ نشریه ایندیپندنت با انتشار گزارشی ویژه از سوی وزارت خارجه بریتانیا اعلام کرد که خطر حمله تروریستی در امارات متحده عربی به شدت افزایش یافته است.

وزارت خارجه بریتانیا همچنین از اتباع این کشور خواسته است تا پیش از سفر به امارات، نسبت به افزایش تهدیدات ناشی از حمله تروریستی هوشیار باشند. گفته می شود هشدار امنیتی سفر به امارات در تاریخ ۲۹ اکتبر (روز یکشنبه هفته جاری) اعلام شده است.

وزارت خارجه بریتانیا همچنین مدعی شده که بر اساس ارزیابی های اطلاعاتی، حمله تروریستی به شهرهای بزرگ امارات به ویژه دوبی و ابوظبی بسیار محتمل است.

همچنین در گزارش مذکور تاکید شده که احتمال انجام چنین حملاتی در نقاطی که اتباع خارجی بیشتر در آنجا رفت و آمد دارند، بسیار بیشتر از نقاط دیگر است. در متن این هشدار آمده است: تروریست ها به انتشار بیانیه های خود مبنی بر تهدید به انجام حملات در منطقه خلیج فارس ادامه می دهند. این موارد شامل هدف قرار دادن منافع غرب (در این کشورها) می شود. شما باید هوشیاری کامل خود را به ویژه در اماکن عمومی و مراسم های همگانی حفظ نمایید.

هنوز مشخص نیست که این هشدار سفر بر چه اساسی صادر شده است؛ با اینحال، به نظر می رسد دستگاه های اطلاعاتی غرب پس از شکست اسرائیل در پیش بینی حمله حماس به سرزمین های اشغالی، تحولات خاورمیانه را در کانون تمرکز خود قرار داده اند.

کد خبر: ۲۵۲٬۷۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha