۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
پذیرش ۹ شرکت مازندران در بورس کالا
مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران خبر داد؛

پذیرش ۹ شرکت مازندران در بورس کالا

ساری- حسینی، مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران از پذیرش ۹ شرکت استان در بورس خبر داد و گفت: پنج شرکت و کارخانه نیز در راه بورسی شدن هستند.

سید عباس حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان این که همایش بورس و تامین مالی در بازار سرمایه با حضور رئیس سازمان بورس کشور برگزار می شود، افزود:مدیران عامل بورس انرژی، فرابورس، بورس کالا و بورس تهران در این همایش حضور دارند.

وی با اظهار این که حضور کارگزاران تامین مالی بورس کشور در این همایش که در اتاق بازرگانی برگزار می شود، قطعی شده است، افزود: ایجاد فرهنگ سهامداری و تامین مالی از بورس، بادید از پروژه‌ها و واحدهای بزرگ اقتصادی استان از جمله اهداف است.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان این که چهار پنل تخصصی اقتصاد دانش بنیان، تامین کالا، پنل مالی پروژه‌های عمرانی در این همایش برگزار می شود، افزود: امیدواریم با این همایش و پنل‌ های تخصصی بتوانیم استفاده مناسبی برای تامین مالی از بازار سرمایه را برای اجرای پروژه های عمرانی داشته باشیم.

حسینی گفت: با توجه به شرایطی که در کشور وجود دارد و سیاست گذاری دولت بر عدم تزریق پول نقد به حوزه اقتصادی استفاده از ظرفیت‌ های بورس و مردمی می‌تواند علاوه بر مولدبودن، ضد تورم باشد.

وی گفت: در حال حاضر ۹ شرکت استان در بورس پذیرش شدند و ۵ شرکت در حال پذیرش هستند و امیدواریم نماد آن ها به تابلوهای بورسی برگردند.

کد خبر: ۲۵۲٬۷۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha