۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
گام نهایی رفع مشکلات رفع تعهدات ارزی صادرات از محل ورود موقت
مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت خبر داد

گام نهایی رفع مشکلات رفع تعهدات ارزی صادرات از محل ورود موقت

قمری، مدیر کل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت با اشاره به ضرورت استفاده از فرصت ورود موقت مواد اولیه در شرایط فعلی با هدف ایجاد ارزش افزوده و تولید صادراتی، از نهایی شدن پیش نویس دستورالعمل رفع تعهدات ارزی صادرات از محل ورود موقت خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، احسان قمری، با اعلام این خبر اظهار داشت: پیش نویس دستورالعمل رفع تعهدات ارزی صادرات از محل ورود موقت در کمیته‌ای متشکل از نمایندگان سازمان توسعه تجارت ایران، گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان امورمالیاتی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران  نهایی شده است.

وی با تآکید بر اینکه این دستورالعمل در برگیرندۀ دغدغه‌های صادرکنندگان است، افزود: دستورالعمل رفع تعهدات ارزی صادرات از محل ورود موقت پس از تأیید، جهت تصویب به کمیتۀ مادۀ ۲ مستقر در بانک مرکزی ارسال خواهد شد.

مدیر کل دفتر توسعه خدمات بازرگانی بازگشت ارز حاصل از صادرات از محل ورود موقت را شامل دوبخش صادرات از محل ورود موقت قبل از ۲۲ فروردین ۹۷ و بعد از تاریخ یاد شده ذکر کرد و اظهار امیدواری کرد با تمهیدات اندیشیده شده در اسرع وقت نسبت به رفع دغدغه های صادرکنندگان از محل ورود موقت اقدام گردد.

کد خبر: ۲۵٬۲۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha