۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
۹ مجتمع بزرگ آبرسانی در مازندران تعریف شده است
مدیرعامل آب منطقه ای مازندران:

۹ مجتمع بزرگ آبرسانی در مازندران تعریف شده است

ساری- یخکشی، مدیرعامل آب منطقه ای مازندران گفت: ۹ مجتمع بزرگ آبرسانی در شهرها و روستای استان تهیه و تعریف شده است.

محمدابراهیم یخکشی در گفتگو با خبرنگار بازار به برنامه های تامین آب در افق ۱۴۴۰ اشاره و اضافه کرد: برای تامین نیازهای آبی، طرح جامع تامین آب در قالب ۹ مجتمع بزرگ آبرسانی شهری و روستایی در استان تهیه و تعریف شده است.

وی با اشاره به گردشگری بودن و جمعیت مقیم و توریست در استان یادآور شد: با اجرای طرح های تامین آبی ۹ مجتمع بزرگ آبرسانی، آب مورد نیاز ۸۰ درصد جمعیت تامین می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح آبرسانی شهرهای گروه «الف» در استان یادآور شد: این طرح شهرهایی نظیر بابل، بابلسر و فریدونکنار را تحت پوشش قرار می دهد.

یخکشی جمعیت شهرهای گروه «الف» را ۶۰۰ هزار نفر اعلام کرد و طرح آبرسانی به شهرهای گروه «الف» استان را از طرح های با اولویت وزارت نیرو بیان کرد و گفت: محدودیت آب های زیرزمینی سبب می شود تا امکان توسعه کمی و کیفی بهره گیری از منابع آبی وجود نداشته باشد.

مدیرعامل آب منطقه ای مازندران با اظهار اینکه ۶۴ درصد عملیات اجرایی طرح های تصفیه خانه آب و خط انتقال آبرسانی به شهرهای گروه «الف» انجام شده است، خواستار تخصیص اعتبار هزار میلیارد ریالی از محل حوادث برای طرح آبرسانی شهرهای گروه «الف» شد.

کد خبر: ۲۵٬۲۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha