۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
جاده های پر تصادف زنجان ایمن سازی شود
استاندار زنجان:

جاده های پر تصادف زنجان ایمن سازی شود

زنجان- استاندار زنجان بر لزوم شناسایی جاده های پر تصادف در زنجان تاکید کرد و گفت: جاده های پر تصادف و پر حادثه استان طی امسال ایمن سازی شود.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی صبح یکشنبه در جلسه کارگروه ایمن سازی و ترافیک در محل استانداری زنجان با بیان اینکه آمار تصادفات در جاده های استان کاهش یافته است، گفت: کاهش تصادفات به معنای این نیست که اقدامات دستگاههای اجرایی خوب بوده بلکه کرونا و کنسل شدن سفرها باعث شده است.

وی به احصای دقیق آمار تاکید کرد و گفت: آمارها به خوبی رصد شده و برای رفع مشکلات برنامه ریزی جامع صورت گیرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه ایمن سازی جاده ها باید جزو اولویت های مهم سازمان مربوطه قرار گیرد، تاکید کرد: باید نقاط حادثه خیز در استان با جدیت و برنامه ریزی درست احصا شده و ایمن سازی در سال جاری با برنامه ریزی لازم انجام شود.

حقیقی افزود: توجه به ایمن سازی جاده ها باعث کاهش تصادفات جاده ای شده و جلوی هزینه سنگین که به دوش جامعه و خانواده ها می افتد را می گیرد.

وی، تصریح کرد: روکش آسفالت جاده ها به صورت خیلی دقیق در سال جاری بررسی شود و اگر عیب و ایرادی دارد رفع شود.

استاندار زنجان،گفت: حوزه عمرانی استانداری زنجان با همکاری پلیس راه استان و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بازدید لازم از جاده های استان را داشته و تمام جاده های فرعی، روستایی و شهری از بابت ایمن سازی بررسی شود.

حقیقی یادآور شد: سرمایه گذاری در ایمن سازی جاده ها امروز بهتر از فردا است و باید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایمن سازی جاده های پر تصادف و پر حادثه را مورد توجه قرار دهد.

کد خبر: ۲۵٬۲۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha