۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
اسکای ول ای تی ۵ امروز رونمایی می شود| محصول مشترک کرمان موتور و مپنا آماده عرضه به بازار
اختصاصی بازار:

اسکای ول ای تی ۵ امروز رونمایی می شود| محصول مشترک کرمان موتور و مپنا آماده عرضه به بازار

ظهر امروز اولین محصول شرکت نبکا به نام اسکای ول ای تی ۵ که نخستین کراس اوور الکتریکی شماره گذاری شده کشور خواهد بود، رونمایی می شود. ‌

بازار؛ گروه خودرو: ظهر امروز اولین محصول شرکت نبکا به نام اسکای ول ای تی ۵ که نخستین کراس اوور الکتریکی شماره گذاری شده کشور خواهد بود، رونمایی می شود. ‌

اسکای ول ای تی ۵ یکی از خودروهای جدید برقی برای بازار کشور است، این کراس اوور تمام برقی چینی محصول مشترک گروه مپنا و کرمان موتور است که به صورت رسمی امروز طی مراسمی معرفی خواهد شد.

اسکای ول ای تی ۵ به یک باتری ۷۲ کیلو وات ساعتی مجهز است که در حالت شارژ سریع ظرف مدت ۴۰ دقیقه ۲۰ تا ۸۰ درصد شارژ می شود. این خودرو با یکبار شارژ کامل می تواند ۵۲۰ کیلومتر پیمایش داشته باشد.

ای تی ۵ دارای پیشرانه الکتریکی با قدرت ۲۰۴ اسب بخار و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور است، این محصول به یک گیربکس تک سرعته اتوماتیک مجهز است که قدرت تولیدی را به چرخ های جلو منتقل می کند.

خودرو اسکای ول ای تی ۵ که‌ محصول مشترک صنایع خودروسازی کرمان و شرکت مپنا است، از پلت فرم T1X توسعه یافته شرکت چری استفاده می کند. همچنین برخی از قطعات داخلی و خارجی این خودرو با برخی از محصولات چری مشترک است.

باتوجه به اینکه کشور دارای شرایط جوی مختلفی است، باید منتظر بود و دید که عملکرد این خودرو در بازار براساس رفتار رانندگی کشور چگونه خواهد بود.

مراسم رونمایی از اسکای ول ای تی ۵ را می توانید در این رسانه و بازار تی وی دنبال کنید.

کد خبر: ۲۵۲٬۵۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha