۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
آموزش تبدیل ارز دیجیتال تتر به ریال در اکسکوینو

آموزش تبدیل ارز دیجیتال تتر به ریال در اکسکوینو

اگر دوست دارید بدانید که تبدیل تتر به ریال در صرافی اکسکوینو چگونه انجام می‌شود تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

به گزارش بازار، اگر دوست دارید بدانید که تبدیل تتر به ریال در صرافی اکسکوینو چگونه انجام می‌شود تا انتهای مقاله همراه ما باشید. چون در این مقاله قصد داریم به این موضوع و معرفی روش‌های خرید تتر از صرافی اکسکوینو بپردازیم.

خرید تتر از صرافی‌های ایرانی ممکن است برای افراد زیادی تبدیل به یک چالش شود. اما در صرافی اکسکوینو که همه‌چیز در آن به‌راحتی انجام می‌گیرید اوضاع متفاوت است. همراه ما باشید.

در اولین مرحله باید در صرافی نام‌نویسی کنید

پیش از مراحل تبدیل تتر به ریال شما ابتدا باید در این صرافی نام‌نویسی یا همان ثبت‌نام را انجام بدهید. بر روی گزینه ثبت‌نام در قسمت بالایی و سمت چپ صرافی کلیک کنید.

سپس وارد فرم ثبت‌نامی می‌شوید و باید اطلاعات مربوط را پر کنید. این اطلاعات شامل شماره موبایل یا آدرس ایمیل شما، رمز عبور و تکرار آن است.

سپس کد تاییدی برای شما ارسال خواهد شد که باید از طریق آن آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را تایید کنید. پس از این مرحله نام‌نویسی شما به اتمام رسیده و به صفحه ورود منتقل خواهید شد. حالا با استفاده از اطلاعات ثبت‌نامی وارد صرافی شوید.

آیا برای فعالیت در صرافی اکسکوینو به مراحل احراز هویت نیاز داریم؟

در صرافی‌های ایرانی شما باید مراحل احراز هویت را انجام دهید. اکسکوینو نیز از این قائده مستثنی نیست. مراحل احراز هویت در این صرافی نیز مراحل ساده‌ای را شامل می‌شود و پیچیدگی خاصی ندارد.

ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. شماره تلفن همراه شما باید در صرافی تایید شود. سپس باید اطلاعات فردی کامل خود را برای احراز هویت وارد صرافی کنید.

در مرحله بعدی باید متنی را روی کاغذ به‌صورت دست‌نویس بنویسید و امضا کنید. عکس این مدرک به‌همراه چهره و کارت ملی شما باید در صرافی آپلود شود. در داخل خود صرافی توضیحات کامل درباره این موضوع وجود دارد. پس از انجام این مراحل کار نام‌نویسی و احراز هویت شما در اکسکوینو تمام شده است.

چگونه موجودی‌مان را در اکسکوینو افزایش دهیم؟

زمانی که برای اولین‌بار وارد صرافی شده‌اید پیش از مراحل تبدیل تتر به ریال شما نیاز دارید که مبلغی تتر داشته باشد.

برای تتر نیز نیاز دارید که پرداخت ریالی به صرافی بزنید تا بعدا با سرمایه خود از بازار تتر تهیه کنید. برای انجام این ‌کار ۲ راه پیش‌رو دارید که در ادامه آن را توضیح خواهیم داد.

واریز ریالی در اکسکوینو

واریز ریال در این صرافی خود شامل واریز آنلاین و آفلاین است. در واریز آنلاین شما باید شماره کارت بانک یا شبای حساب خود را در صرافی ثبت کنید.

انجام این کار نیز بسیار ساده است. باید ابتدا به بخش اطلاعات شخصی و سپس اطلاعات بانکی خود بروید و اطلاعات را در صرافی ثبت کنید. واریز آفلاین نیز یکی دیگر از روش‌های پرداخت در اکسکوینو که برای راحتی کاربران در دسترس آنها قرار گرفته است.

در این روش شما وارد بخش واریز آفلاین می‌شوید و سپس براساس دستورالعمل واریز پرداختی خود را به اتمام می‌رسانید. شما باید سند واریزی خود را در صرافی آپلود کنید و سپس حساب شما به‌اندازه مبلغ واریزی شارژ خواهد شد.

واریز رمزارزی

تبدیل تتر به ریال در این صرافی برای شما با حالت واریز رمزارز نیز وجود دارد. شما از این طریق هم می‌توانید به صرافی اکسکوینو واریزی داشته باشید.

یکی از این حالت واریزی‌ها تتر است. شما تتر خود را مستقیما وارد کیف پول‌تان در صرافی خواهید کرد و سپس موجودی تتر را در بازار صرافی به‌فروش می‌رسانید. حالا معادل ریالی مبلغ تتر خود را در اختیار دارید. می‌توانید این موجودی را برداشت و به حساب بانکی خود منتقل کنید.

آموزش تبدیل ارز دیجیتال تتر به ریال در اکسکوینو

روش‌های خرید تتر در اکسکوینو

حالا که افزایش موجودی در صرافی اکسکوینو را فراگرفتید با یکی از راه‌های تبدیل تتر به ریال آشنا شدید. حالا نوبت یادگیری روش‌های خرید تتر در اکسکوینو است.

یک راه دیگر این است که شما یک زمانی در این صرافی تتر خریداری کرده‌اید و حالا قصد دارید آن را به ریال تبدیل کنید.

اول بیاید به‌سراغ روش‌های خرید تتر در این صرافی برویم. به‌طور کلی ۳ روش برای خرید تتر در این صرافی در اختیار شماست:

  • روش اول: به بخش تبدیل در داشبورد کاربری وارد شوید و به‌صورت آنی موجودی خود را به تتر تبدیل کنید.
  • روش دوم: در این روش شما می‌توانید به بخش سفارش‌گذاری بروید و تتر را با قیمتی پیشنهادی تهیه کنید. سفارش شما در این بخش ثبت می‌شود و سپس ۸ ساعت در انتظار فروشنده با قیمت پیشنهادی شما باقی خواهد ماند.
  • روش سوم: شما می‌توانید تتر خود را به‌صورت مستقیم از سرویس اکسکوینو مارکت تهیه کنید. این بازار بر روی شبکه هوشمند بایننس (BSC) راه‌اندازی شده امکان معامله فوری، بدون واسطه و با بهترین قیمت را به کاربر می‌دهد.

چگونه تبدیل تتر به ریال در صرافی اکسکوینو داشته باشیم؟

پس از این‌که در صرافی تتر خریدید ممکن است بخواهید آن را برای مدتی ذخیره یا به ارز دیجیتال دیگری تبدیل کنید. هدف شما از این خرید مهم نیست.

موضوع مورد نظر ما مربوط به تبدیل تتر به ریال است. در این صرافی شما می‌توانید هر زمان که خواستید موجودی تتر خود را از بخش تبدیل ریالی کنید.

می‌توانید همان‌طور که ارزتان را با قیمت پیشنهادی خریدید آن را با قیمت پیشنهادی هم بفروشید و از معامله حرفه‌ای خود سود ببرید. انتخاب با شماست.

درباره اکسکوینو بیشتر بدانید

اکسکوینو یک پلتفرم معاملاتی آنلاین برای رمزارزها است. اکسکوینو اولین شرکت دانش بنیانی است که کیف پول امن رمزارزها را ارائه می‌دهد. این صرافی تمام تلاش خود را می‌کند تا بستری امن و راحت برای انجام انواع معاملات رمزارز از داخل ایران بسازد.

در این پلتفرم تمام تلاش کارکنان بر این است که حریم خصوصی کاربران و امنیت آنها خصوصا در محیط مهمی مثل یک صرافی حفظ شود.

این صرافی فعالیت خودش را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرد و هدف ابتدایی‌اش هم بی‌نیازکردن کاربران ایرانی از صرافی‌های خارجی بود. امروز بسیاری از تریدرها و سرمایه‌گذاران از اکسکوینو استفاده می‌کنند، بدون این‌که نگران مسدودشدن دارایی‌شان در صرافی‌های بین‌المللی باشند.

جمع‌بندی

برای تبدیل تتر به ریال در صرافی اکسکوینو شما کار سختی در پیش ندارید. این صرافی خیلی راحت می‌تواند هر موجودی‌ از تتر شما را تبدیل به ریال کند.

حتی اگر این موجودی در یک کیف پول دیگر توسط شما نگه‌داری شده باشد. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدواریم از این اطلاعات بیشترین استفاده را کرده باشید.

کد خبر: ۲۵۲٬۴۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha