۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه زمینه‌ ساز خلق ارزش در صنایع است
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه زمینه‌ ساز خلق ارزش در صنایع است

اصفهان - محمودزاده؛ معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه زمینه‌ ساز خلق ارزش در صنایع و امیدآفرینی برای اشتغال جوانان است و حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان را تسهیل می کند.

الهام محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: ضروری است با برگزاری رویدادهایی که به معرفی فرصت های کاری موجود در صنایع به دانشجویان می پردازد و تعامل میان دانشگاه و صنعت را به همراه دارد، حس امید را در دانشجویان در ارتباط مسیر آینده زنده کنیم.

وی افزود: در حقیقت رویدادهایی این چنین با معرفی فرصت‌ های کاری موجود به ویژه در حوزه آموزش و پژوهش و اعلام موفقیت صنایع، ضمن امیدآفرینی برای این جوانان، زمینه را برای کارآفرینی و خلق ارزش بیشتر در صنعت فراهم کند.

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان تاکید کرد: از آنجا که وجود یک شغل مناسب می‌تواند زمینه‌ ساز یک زندگی موفق برای جوانان باشد، امیدواریم مسیر فارغ‌ التحصیلی دانشجویان این دانشگاه با تلاش مناسب به سمت آینده درخشان، تضمین یک شغل مناسب و در نتیجه زندگی خوب حرکت کند.؛ از سوی دیگر امیدواریم برای صنایع هم آشنایی با ظرفیت دانشجویان و توانمندی‌ های آنها در مسیر رو به رشد کسب‌وکارها در قالب برگزاری رویدادهای مختلف به خوبی فراهم شود.

وی گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان یکی از دانشگاه‌ های برتر کشور است و رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور در آن مشغول به تحصیل هستند؛ امیدواریم با همکاری همه، انرژی این دانشجویان در صنعت و اقتصاد کشور به کار گرفته و مهاجرت آن‌ ها از کشور جلوگیری شود.

محمود زاده گفت: یکی از عوامل پیشرفت یک کشور، ارتباط نزدیک صنایع با دانشگاه‌ ها است؛ هرچه این تعامل ‌و ارتباط تنگاتنگ باشد، هر دو طرف نفع بیشتری خواهند برد و نتیجه آن در کشور نمایان خواهد شد.

کد خبر: ۲۵۲٬۳۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha