۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
دعوت از فعالان بازار سرمایه به ارائه نظرات و پیشنهادهای خود در خصوص بودجه ۱۴۰۳
رئیس شورای اطلاع‌رسانی بازار سرمایه اعلام کرد

دعوت از فعالان بازار سرمایه به ارائه نظرات و پیشنهادهای خود در خصوص بودجه ۱۴۰۳

رئیس شورای اطلاع‌رسانی بازار سرمایه، از فعالان بازار سرمایه و صاحب‌نظران دعوت کرد، نظرات و پیشنهادهای در خصوص لایحه بودجه سال آینده را تا ۱۷ آبان ماه ارائه کنند.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، مهدی حاجی‌وند با اشاره به فراخوان سازمان بورس در خصوص دریافت نظرات، پیشنهادها، انتظارات و دغدغه‌های فعالان و صاحب‌نظران بازار سرمایه جهت انعکاس در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: همواره همزمان با فصل بودجه‌نویسی و تصویب آن، برخی موارد مطرح شده در بودجه سالانه کلیت بازار سرمایه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی بازار سرمایه افزود: بر این اساس، با تدبیر در نظر گرفته شده مقرر شد در سالجاری و پیش از تصویب بودجه سال آینده نظرات و پیشنهادات فعالان بازار سرمایه گرفته شود تا با انعکاس این نظرات به مراجع ذیصلاح از جمله دولت و مجلس این موضوع مدیریت شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس با دعوت از فعالان بازار سرمایه، کارشناسان اقتصادی و صاحب‌نظران برای ارائه نظرات خود در خصوص موارد مرتبط با بازار سرمایه در بودجه سال آینده ادامه داد: بنا داریم همزمان با دریافت این نظرات، نشست تخصصی را هم در یکی از دانشگاهها برگزار کنیم تا بدین ترتیب نظر دانشجویان و محققان حوزه دانشگاه را نیز در این حوزه دریافت کنیم و در صوت امکان نیز پس از دریافت این نظرات و پیشنهادات، بنا داریم طی همایشی با حضور مقامات دولتی و نمایندگان مجلس به جمع‌بندی این نظرات و پیشنهادات بپردازیم.

این گزارش می‌افزاید: بر اساس فراخوان منتشر شده، سازمان بورس در نظر دارد با همکاری کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار و کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران در راستای حمایت از حقوق سرمایه‌گذاران در بازار سرمایه، نظرات، پیشنهادها، انتظارات و دغدغه‌های فعالان و صاحب‌نظران بازار سرمایه را در خصوص موارد آتی پیشنهادی، نسبت به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ دریافت و به مراجع ذی‌صلاح منعکس کنند.

در فراخوان سازمان بورس و اوراق بهادار آمده است: بر این اساس خواهشمند است نظرات خود را تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ جهت جمع‌بندی و انعکاس به مراجع ذی‌ربط از طریق لینک زیر به این سازمان ارسال کنید:

کد خبر: ۲۵۲٬۲۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha